Terug

Onduidelijke afhandeling betaling kassa

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: LIDL BELGIUM

10/12/2019

Beste, ik deed gisteren boodschappen in de Lidl en bij afrekenen aan de kassa waren een paar zaken onduidelijk. Ik vroeg uitleg aan de kassierster, maar kreeg geen antwoord.Het volgende gebeurde : mijn aankopen bedragen € 30,27- Ten eerste werd er al afgerond naar €30,28 (waarom €0,01 meer betalen ??? )- Ten tweede, kon ik maar met maaltijdcheques betalen voor een bedrag van €29,28 ipv €30,27 en ik moest de overige €1 nog opleggen (al dan niet cash) !! - ten derde, merkte ik pas thuis op dat de promotie van de tijgerpistolets niet correct werd aangerekend de broodjes stonden aan €1 voor 4 en aan de kassa rekende ze 3x 0,35 = ik betaalde dus finaal t verhaal 0,05 cent te veel !!- en tenslotte punt 4 : (ook pas thuis gezien op het kassaticket) ik had 2 tomaten mee, die geprijsd stonden aan €1,05/kilo en de kassierster rekende ze aan €1,59/kilo bijgevolg betaald ik die dus ook té duur....Graag een antwoord van uwentwege,mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform