Klacht
I. S.
Naar: Koop & Spaar
na een online aankoop via Sarenza kreeg ik de mogelijkheid om 10 euro te besparen als ik lid werd van Koop en spaar. Dat leek me een goed idee, het was mij op dat moment zeker niet duidelijk dat dit een betalend lidmaatschap was van 15 euro/maand (ik kijk uit wat ik doe online). bij een bevestigingsmail achteraf stond dit inderdaad helemaal op het einde vd mail... hier had ik echter over heen gelezen... na het checken van mijn creditkaart (dat ik helaas net iets te weinig doe) gegevens zag ik dat er al 5 maanden 15 euro was afgehouden. Ik had mijn creditkaart gegevens doorgegeven voor mijn aankoop bij Sarenza, anders was het mij al lang opgevallen dat dit niet pluis was... Ondertussen heb ik nooit gebruik gemaakt van dit koop en spaar lidmaatschap. (ook nergens meer tegengekomen), ook die 10 euro korting op mijn aankoop destijds bij Sarenza heb ik nooit gekregen...Kan ik iets doen?
Berichten (4)
Koop & Spaar
Naar: I. S.
Previous Reply Follows: ----------------------- Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op LidmaatschapsinformatieREF: 7793413 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben.Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Met vriendelijke groeten, SandraKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Ingrid SchepersBeheerd via Over onsonduidelijk betalend lidmaatschap Koop SpaarNaam van de klantIngrid SchepersReferentie klant Koop Spaar40930838001Adres klantHoveweg 33 3740, MUNSTERBILZENBeschrijving van de klachtna een online aankoop via Sarenza kreeg ik de mogelijkheid om 10 euro te besparen als ik lid werd van Koop en spaar. Dat leek me een goed idee, het was mij op dat moment zeker niet duidelijk dat dit een betalend lidmaatschap was van 15 euro/maand (ik kijk uit wat ik doe online). bij een bevestigingsmail achteraf stond dit inderdaad helemaal op het einde vd mail... hier had ik echter over heen gelezen... na het checken van mijn creditkaart (dat ik helaas net iets te weinig doe) gegevens zag ik dat er al 5 maanden 15 euro was afgehouden. Ik had mijn creditkaart gegevens doorgegeven voor mijn aankoop bij Sarenza, anders was het mij al lang opgevallen dat dit niet pluis was... Ondertussen heb ik nooit gebruik gemaakt van dit koop en spaar lidmaatschap. (ook nergens meer tegengekomen), ook die 10 euro korting op mijn aankoop destijds bij Sarenza heb ik nooit gekregen... Kan ik iets doen?Gewenste oplossingterugbetaling 5 x 15 euroBetwist bedragEur 75,00AankoopkanaalNiet van toepassingBewijsstukkenGeen documenten bijgevoegdOpmerkingen:Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht.Deze klacht is publiekKlachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht.Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord.De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken.--Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00437181-02Vriendelijke groeten,Test-Aankoop Unsubscribe--
Koop & Spaar
Naar: I. S.
Previous Reply Follows: -----------------------
Koop & Spaar
Naar: I. S.
Previous Reply Follows: ----------------------- Lidmaatschapsvoorwaarden beleid Veelgestelde vragen (FAQ) Neem contact met ons op LidmaatschapsinformatieREF: 7793413 Beste, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht uverder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben.Leden van Koop en Spaar kunnenLeden verdienen 10% cashback op aankopen en boekingen bij de vele aangesloten populaire online webshops. Uw korting zal automatisch op uw rekening gestort worden. Een maandelijkse bonus ontvangen door een aankoop te doen bij de partner waar u lid door bent geworden.Met vriendelijke groeten, SandraKoop en Spaar ledenservice@koopenspaar.be 0800 81 694 Maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur De van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ van Service Koop en Spaar zijn van toepassing. Het programma is bestemd voor de ingezetenen van Belgie en degenen die niet reeds deel uitmaken van het programma Koop en Spaar. Dit programma wordt geboden door Webloyalty International Sàrl (klantendienst: 0800.81.694 gratis te bellen in Belgie vanaf een vaste lijn), vennootschap naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd te 23 route de Crassier (Business Park Terre Bonne, Gebouw A3), 1262 Eysins, Suisse, ingeschreven in het Handelsregister van Vaud onder nummer CHE-344.043.246. ©2015, webloyalty.com, Inc Original Message Follows: ------------------------ U hebt een klacht ontvangen van Ingrid SchepersBeheerd via Over onsonduidelijk betalend lidmaatschap Koop SpaarNaam van de klantIngrid SchepersReferentie klant Koop Spaar40930838001Adres klantHoveweg 33 3740, MUNSTERBILZENBeschrijving van de klachtna een online aankoop via Sarenza kreeg ik de mogelijkheid om 10 euro te besparen als ik lid werd van Koop en spaar. Dat leek me een goed idee, het was mij op dat moment zeker niet duidelijk dat dit een betalend lidmaatschap was van 15 euro/maand (ik kijk uit wat ik doe online). bij een bevestigingsmail achteraf stond dit inderdaad helemaal op het einde vd mail... hier had ik echter over heen gelezen... na het checken van mijn creditkaart (dat ik helaas net iets te weinig doe) gegevens zag ik dat er al 5 maanden 15 euro was afgehouden. Ik had mijn creditkaart gegevens doorgegeven voor mijn aankoop bij Sarenza, anders was het mij al lang opgevallen dat dit niet pluis was... Ondertussen heb ik nooit gebruik gemaakt van dit koop en spaar lidmaatschap. (ook nergens meer tegengekomen), ook die 10 euro korting op mijn aankoop destijds bij Sarenza heb ik nooit gekregen... Kan ik iets doen?Gewenste oplossingterugbetaling 5 x 15 euroBetwist bedragEur 75,00AankoopkanaalNiet van toepassingBewijsstukkenGeen documenten bijgevoegdOpmerkingen:Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht.Deze klacht is publiekKlachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht.Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord.De reactietijd van uw antwoord bea¯nvloedt de statistieken van uw firma op test-aankoop.be. Bekijk uw statistieken.--Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail.Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.CPTBE00437181-02Vriendelijke groeten,Test-Aankoop Unsubscribe--
Koop & Spaar
Naar: I. S.
Previous Reply Follows: -----------------------
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten