Terug

Ondoorzichtige eindafrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: Luminus

19/10/2023

Eenvoudig mailen naar Luminus kan niet. En op de boodschap op hun website (waarvan je trouwens géén kopie in je inbox krijgt) kwam géén reactie. Het contract voor de leegstaande woning van mijn vader is bij de verhuur uiteraard stopgezet, vanaf dan is de toegang tot My Luminus al geblokkeerd. Dus alles is zo opgezet dat je niet geholpen wordt door Luminus als je een klacht hebt. In de verrekening door Luminus is op die manier op zijn minst de voorschotfactuur dd 21/08/23 (OK, 10 €, maar als ze dit doen, wat dan nog ?) twee keer betaald (in de extra aanrekening omdat sociaal tarief niet meer geldig is de openstaande factuur afgetrokken, ondanks het feit dat die nog de vervaldatum niet had bereikt én de factuur staat als betaald in de eindafrekening bij het besluit) en niet een keer teruggestort. Dus de terugbetaling daarvan is het minimum minimorum.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform