Terug

Ondeugend product

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

T. V.

Naar: bol.com

14/10/2024

Beste Een tijdje geleden heb ik een asus gaming router gekocht bij bol.com, het product vertoont abnormale gebreken zoals 5ghz wifi functie valt vaak uit en nog andere mankementen, elke week moest ik de router resetten om deze correct te laten functioneren, echter bol.com weigert dit toestel te vervangen

Berichten (7)

bol.com

Naar: T. V.

14/10/2024

Goedemiddag, Helaas zie ik geen bestelnummer of e-mailaders om de klant op te zoeken. Graag navraag doen bij de klant. &128522; Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 14 oktober 2024 15:46 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Ondeugend product ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

T. V.

Naar: bol.com

14/10/2024

Beste Het bestelnummer is 1591021158 van het toestel

T. V.

Naar: bol.com

14/10/2024

Beste hierbij mijn schrijven inzake de asus router

bol.com

Naar: T. V.

15/10/2024

Beste Tim, Dank voor uw bericht. Ik zie dat u twee berichten heeft gestuurd via Testaankoop. Ik stuur u bij deze de bevestiging dat onderstaand bericht ook door ons is ontvangen. Ik zal inhoudelijk op het andere bericht reageren. Met vriendelijke groet, Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 14 oktober 2024 17:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van TIM V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

bol.com

Naar: T. V.

15/10/2024

Beste Tim, Dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met de Asus router. U geeft in uw brief aan dat u eerder contact heeft geprobeerd te zoeken met ons, maar dat deze pogingen niet hebben geleid tot een positieve oplossing. Echter zie ik maar één eerder contactmoment dat gisteren (maandag 14 oktober) heeft plaatsgevonden. U heeft toen te horen gekregen dat een reparatie noodzakelijk was. Ik denk zelf dat dit niet nodig is, maar dat we eventueel kunnen gaan kijken naar een andere oplossing. Wat ik kan proberen is dat ik een vervangend artikel naar u toe stuur. Het defecte artikel mag dan teruggestuurd worden naar ons. Is dit een oplossing waar u akkoord mee kunt gaan? Dan ga ik nakijken of dit mogelijk is. Ik hoor het graag. Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 14 oktober 2024 22:01 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van TIM V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

T. V.

Naar: bol.com

15/10/2024

Beste Hiermee ga ik zeker akkoord met deze oplossing, met deze optie Met vriendelijke groeten Tim

bol.com

Naar: T. V.

16/10/2024

Beste Tim, Dank voor uw reactie. Fijn dat u hier akkoord mee gaat. Ik ga dit meteen in orde maken! Ik maak een vervangende bestelling aan in uw account (voor u is dit dus gratis) en u krijgt hiervan per mail een bevestiging. Later vandaag of morgenochtend krijgt u (als het goed is) ook nog een track trace om de bestelling te kunnen volgen. U ontvangt ook retour instructies en een retourlabel in uw account en/of mail. Daarmee kunt u de defecte retour gratis retourneren naar ons. Ik raad u aan om hiervoor de doos van de nieuwe zending te gebruiken. We zien de defecte retour graag tegemoet. Hopelijk is de kwestie op deze manier naar wens opgelost. Ik wens u er veel plezier van! Ik stuur u deze e-mail ook via ons eigen systeem. Mocht u nog vragen hebben, dan mag u op de mail vanuit het @bol.com adres reageren. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 15 oktober 2024 13:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van TIM V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform