BesteIk vind dit absoluut niet correct. Vochtschade kan onmogelijk de reden zijn waarom mijn gsm bijna ontplofte. Ik heb Aquaphobie (mijn dokter kan het gerust bevestigen) en kom nooit in de buurt van water behalve als ik mij moet douchen en zelfs dan zijn er bepaalde richtlijnen dat ik moet volgen. Mijn gsm heeft een waterdicht hoesje waardoor het 100% beschermd werd tegen water, regen, zweet enz.. Ik heb een anderhalf jaar gespaard om deze gsm te kopen. Het is mijn eerste Samsung. Ik heb op 10 maart 2018 de beslissing genomen om over te schakelen van Appel naar Samsung. Het is de duurste gsm die ik ooit heb gekocht (949 euro is heel veel geld!) Waarom zou ik in godsnaam zo’n dure gsm in de buurt van water laten komen? Toen ik mijn gsm binnen had gebracht werkte die nog. Als er waterschade was, zou die normaal gezien op dat moment toch niet meer moeten werken? U kon daar niets aan merken behalve een serieuze geur van verbrande plastiek. Vooraleer ik naar jullie winkel ging in Turnhout, was ik naar een gsm winkel gegaan. Ik was in schok toen ik rook uit mijn gsm zag komen. De winkelbediende in de gsm winkel probeerde mijn gsm op te laden met een andere oplader en er kwam nog meer rook uit. Hij weigerde om mij verder te helpen en zei dat ik mijn gsm terug moesten brengen naar jullie. Dat heb ik ook gedaan en heb duidelijk gezegd dat mijn gsm tot nu toe heel goed werkte behalve wat batterijproblemen sinds de dag dat ik die gekocht heb. Ik heb tot nu toe altijd een iPhone gehad, ik wist niet dat Samsung een betere batterij had dan iPhone. Mijn Samsung Note 8 werd altijd extreem warm, maar ik veronderstelde dat het iets typisch was voor Samsung aangezien ik niet veel ervaring had met dit bedrijf. Het viel ook heel rap plat. Ik heb ALTIJD mijn originele kabel gebruikt om mijn gsm op te laden (heb het met het gsm gestuurd) Ik heb de afgelopen week allerlei artikels gelezen op Samsung forums waar verschillende mensen dezelfde klachten hadden. De oplaadpoort schijnt van binnenuit te verbranden. Het is dus iets dat vaker is voorgekomen en de mensen hebben altijd een nieuwe gsm kunnen krijgen van hun leverancier. Als u aan mijn woorden twijfelt, kan u gerust wat opzoekwerk doen, er zijn veel mensen die dit meegemaakt hebben. Het internet zit ook vol verhalen over hoe Media Markt zich vaak verschuilt achter de excuus van “vochtschade”. Er zijn letterlijk duizenden klachten online over dit thema, wat weinig goed doet aan jullie reputatie. Toen ik mijn gsm binnen had gebracht, hebben uw werknemers HELEMAAL geen uitleg gegeven over de consequenties van het terugsturen van mijn gsm. U kan zich voorstellen hoe verbaasd ik was toen ik jullie factuur heb gekregen. Waarom zou ik 166 euro uitgeven om een gsm te laten repareren die mijn onveilig en ongemakkelijk laat voelen? Het is niet mijn fout dat het bijna ontploft is! De garantie moet ergens voor dienen niet? Of is vochtschade de excuus die jullie gebruiken om jullie beloftes niet na te komen? Toen ik mijn gsm binnen had gebracht was er geen sprake van vochtschade daar ben ik 100% zeker van. Ik heb mijn gsm voor 9 maanden kunnen gebruiken en de garantie is tweejaar geldig, behalve als jullie onderuit proberen te komen. En als dat niet genoeg is, moet ik 50euro ophoesten voor onderzoekskosten waarvan ik niets van afwist of anders krijg ik mijn 949 euro toestel niet meer terug! Vinden jullie dit zelf eerlijk? Ik vind dit absoluut niet kunnen. Ik en mijn familie zijn altijd trouwe klanten geweest van Media Markt. Zulke klantenonvriendelijkheid had ik absoluut niet van jullie verwacht. U begrijpt dat dit ongelooflijk frustrerend is voor mij. Ik eis meer details over de toestand van mijn gsm. Ik heb online gelezen dat er vaak foto’s worden gestuurd van de binnenkant van het gsm zelf, maar dat is niet genoeg ik wil meer bewijs. Het kan goed zijn dat de fabrikant verantwoordelijk is en dat dit toestel defect is. In ieder geval hoop ik van harte dat jullie een oplossing kunnen vinden die ons beide tevreden stelt. Ik heb al zoveel geld uitgegeven aan dit gsm…als alleenstaand student heb ik geen geld meer om aan reparatiekosten+ onderzoekskosten uit te geven. Als jullie mijn gsm niet kunnen repareren, wil ik graag mijn geld terug. Met vriendelijke groeten Een HEEL ontevreden klant