Terug

Onderzoek Zalando: Ref: Verloren stuk in magazijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: ZALANDO

01/09/2022

Ik beschik over alle documentatie om dit te staven per mail:Gezien alle contacten per mail of via hun chatfunctie verliepen. Ik kan u deze per direct doormailen alsookIk bestelde in juni een galakleedje. Op 29 juli heb ik dit teruggezonden naar Zalando ( ik beschik nog steeds over het originele verzendbewijs).Sindsdien probeer ik na te vragen waarom de retour niet verwerkt is, zelf geven ze GEEN informatie.Via de chatfunctie hebben sommige medewerkers al gezegd dat het in het magazijn ligt en nog niet verwerkt is, sommige zeggen dat het pakketje verloren is en sommige zeggen vlakaf geen idee te hebben. Helaas blijven de incassokosten ondertussen oplopen maar Zalando vraagt om te betalen met het excuus dat ze dit wel zullen terugbetalen, helaas heb ik hier geen garantie op aangezien ze zogezegd niet eens weten wat er aan de hand is. Er loopt een zogezegd onderzoek momenteel al sinds begin augustus maar als klant krijg ik geen informatie over het waarom van dit onderzoek en moet ik dus maar de incassokosten betalen van hun. Ik wil absoluut dat deze factuur vervalt aangezien ik het effectief verzonden heb tijdig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform