Klacht
M. V.
Naar: VINTED
Ik bestelde bij Vinted twee pakketen met buyer protection, elk bij een verschillende koper die ik door UPS in een afhaalpunt liet leveren. Via het online trackingsysteem zou eind juli en in begin augustus de pakketen zijn geregistreerd als afgehaald met zogezegd mijn handtekening. Maar dat is niet mijn handtekening die op de tracking staat.Ik gaf aan bij het eerste pakje aan vinted om een onderzoek op te starten maar vinted weigerde omdat zij zagen dat er een handtekening is gezet en ze geloofden dus dat dit te vertrouwen was. Er kon dus geen onderzoek worden opgestart volgens hen. Dan ontdekte ik een tweede pakket die ook met deze handtekening was ondertekend. Al mijn andere verzendingen via UPS zijn vlot verlopen behalve bij deze twee pakketten.Omdat ik het dan zinloos vond om hier ook over te discusieren en hetzelfde antwoord te ontvangen, contacteerde ik UPS zelf met de vraag naar een onderzoek. Zij stonden hier wel voor open en vroegen om een lijst met gegevens in te vullen. Daar heb ik aangegeven dat bij de tracking de pakketjes op het moment van registeren als aangekomen in het postpunt en het ontvangen/ophalen in de winkel maar 1 minuut en bij de andere zelf geen tijdverschil verschil was.Hoe kan ik in hemelsnaam binnen deze tijdspanne weten dat er een pakje beschikbaar ligt in het afhaalpunt en het dan nog eens gaan afhalen ook nog?Ik kreeg dan melding dat UPS het onderzoek zou opstarten en het ongeveer 10 dagen zou duren. Maar daarna kreeg ik te horen dat vinted gecontacteerd moet worden voor de resultaten, omdat Vinted in het systeem de verzender is.Ik contacteerde vinted of zij de resultaten konden vrijgeven, en hier begint weer de miserie. Zij zeggen dat zij de resultaten niet kunnen delen omdat het niet via hun is gebeurd en Vinted stuurt mij terug naar UPS om daar de resultaten van het onderzoek te bevragen. UPS blijft in hun standpunt dat het aan vinted is om de resultaten te delen met de koper en ik deze niet rechtstreeks via UPS kan ontvangen. Het resultaat van het onderzoek zit dus vast terwijl ik alleen wil weten wat het resultaat is. Als vinted mijn vraag naar een onderzoek bij de helpdesk niet had weerhouden dan was er een onderzoek via hen gebeurd, ik voel me dus misleid en ongenoegen is nog maar het minste hoedat ik deze situatie kan beschrijven. Ik ben ongeveer 75 euro in totaal voor beide pakketen inclusief verzendingskosten kwijt.Ik snap dus niet waarom vinted dit weerhoud. Als UPS het mogelijk maakt om rechtstreeks een onderzoek te starten via hun dan is het absurd dat vinted de resultaten kan blokkeren. Waarom is dit dan uberhaupt mogelijk?Het enige wat ik wil is dat de resultaten worden vrijgegeven, ik ben er namelijk vrij zeker van dat er iets is fout gelopen bij het leveren van de pakjes. Ik heb de pakketen namelijk nooit ontvangen.
Berichten (14)
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
M. V.
Naar: VINTED
Hallo het is al twee weken geleden dat ik de klacht hebt gepost. Ik zou graag een oplossing krijgen.
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
M. V.
Naar: VINTED
Hallo u vraagt om te wachten maar het is ondertussen al twee weken geleden. Ik zou graag een oplossing hebben op mijn probleem. Graag ook in het nederlands antwoorden aub. Ik moet nu alles vertalen.
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Geachte lezer,Met dit bericht bevestigen wij de ontvangst van uw e-mail. We zullen zo snel mogelijk antwoorden.Met vriendelijke groet,Benas Team Vinted
M. V.
Naar: VINTED
Het is al 3 weken geleden. Ik geloof niet dat jullie ermee bezig zijn. Heel jammer om te ervaren. Als ik geen antwoord krijg vraag ik aan testaankoop om ertussen te komen.
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Hello there, Can you please provide me with the username for the member you have this transaction with?Waiting for your response.Rossanne Team Vinted
M. V.
Naar: VINTED
Hallo de namen van de personen waar ik de bestellingen bij geplaats heb zijn karen71 en carocamille
VINTED
Naar: M. V.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: M. V.
Dear reader, This message confirms receipt of your email. We will reply as soon as possible. Yours sincerely,Kamel Team Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten