Terug

ondertitels van tv posten zijn verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. H.

Naar: Orange

24/10/2023

Ik ben klant bij Orange met TV, Internet en GSM. meer dan twee weken geleden moest ik vaststellen dat de ondertitels van mijn tv posten zijn verdwenen. Sindsdien ben ik voortdurend in contact met orange via messenger en mobile maar de enige reactie van het bedrijf is dat er inderdaad iets mis is en ze naar de fout zoeken. Die konden ze in de voorbije weken dus blijkbaar niet vinden. Ik ben erg slechthorend en kan de tv zonder ondertitels niet gebruiken. Toch moet ik elke maand mijn factuur betalen. Een klacht bij de ombudsman heb ik ook al ingediend.

Berichten (1)

R. H.

Naar: Orange

14/11/2023

en hoe zit het nu met de ondertitels, dames en heren? Moet ik echt een advocaat inschakelen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform