Terug

ondertiteling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: Telenet

31/12/2022

het is bij telenet onmogelijk om een programma op te nemen met tv-box mét ondertitels voor de zender RTVE kanaal 181DIT WAS WEL MOGELIJK MET DE DIGICORDER die ik tevoren had tot een drietal maanden geledenik ben daarvoor al vier maal in de winkel geweest zonder enige oplossing, ik heb daarvoor al eerder klacht ingediend bij Telenet en via Test-aankoopniets helptintegendeel: als toppunt van sarcasme sturen ze me na drie weken een bericht: om welke zender gaat het ?dit is gewoon spotten met de klanten !!!ik probeer nog eens !

Berichten (4)

Telenet

Naar: J. G.

03/01/2023

Klantennummer: 239172391 Beste Meneer Geleyns,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Toon TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact

Telenet

Naar: J. G.

09/02/2023

Klantennummer: 239172391 Beste Meneer Geylens,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Boris TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact

Telenet

Naar: J. G.

09/02/2023

Klantennummer: 239172391 Beste Meneer Geylens,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Boris TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact

Telenet

Naar: J. G.

10/02/2023

Klantennummer: 239172391 Beste Meneer Geylens,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Met vriendelijke groeten, Boris TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform