Ik bestelde bij Juntoo een zetel, een dressoir en een tv-kast. Er zijn steeds kortingsacties en ik vroeg 28 maart aan de winkelmedewerker of ik beter pas begin april mijn bestelling plaatste owv hogere kortingen. Ze keek naar de nieuwe prijsetiketten die klaarlagen en verzekerde me dat de prijs van mijn producten hetzelfde bleef. Ik plaatste de bestelling. Op 1 april zag ik echter dat de goederen in totaal alsnog €500 goedkoper waren geworden. Ik ging langs in de winkel en kreeg vlot het verschil terug.Tijdens verschillende telefoontjes en bezoeken aan de winkel werd elke keer de leveringsdatum van 6 mei bevestigd. Ik regelde een nachtdienst op 5 mei op mijn werk, en bleef de hele dag wakker voor de levering. Men kwam niet opdagen. Enkele dagen later gaf de winkelmedewerker toe dat ze een fout gemaakt had en deze datum niet doorgegeven had. Na aandringen bood ze een compensatie van €250 aan. De levering werd 11 dagen opgeschoven, naar 17 mei.Tijdens het plaatsen van de bestelling bespraken we ook uitvoerig de toegankelijkheid tot het pand. Er is een toegangspoort van 3m10 hoog. De winkelmedewerker verzekerde me dat men met een lager voertuig zou komen. Zo kon m’n vlot tot op 2 meter van mijn living rijden. Op 17 mei kwam men echter toch met een vrachtwagen, die niet onder de poort kon en door de verkeersdrukte ook niet op straat kon parkeren. De monteurs dropten de meubelen in mijn living, maar zeiden dat ze niet konden monteren omdat ze niet konden parkeren. Na opnieuw verschillende contactnames met zowel de klantendienst (die telefonisch amper bereikbaar is) en de winkelmedewerker stuurt men mij 3 dagen later een bericht waarbij men de schuld in mijn schoenen schuift: ‘Er werd niet voldaan aan de voorwaarden voor VIP Plus levering’. Waarbij men doelt op de parkeerplaats die niet voorzien werd. Men stelt voor dat de monteurs op 27 mei komen om de meubelen te monteren.Deze tweede foutieve doorgave van de winkelmedewerker heeft opnieuw zéér vervelende gevolgen voor mij en zorgt ervoor dat ik helemaal niet tevreden ben over hun service. Bovendien vind ik het erg onbeleefd om na deze hele situatie de schuld op mij te steken.