Terug

ondermaatse dienstverlening in Lier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: VANDEN BORRE

15/11/2023

Ik kocht op 15 november een samsung smartwatch in Lier. Ik wou hierover nog een woordje uit leg maar kreeg hier gewoon de kans niet . Integendeeel, ik werd grof weg wandelen gestuurd ! Is deze grove klantonvriendelijkheid de beleidslijn van van den borre (waar wij ondertussen 15 jaaar klant zijn) ? De vraag of wij nog klant willen blijven , kan je zelf wel beantwoorden.....

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: R. B.

15/11/2023

Beste ,Bedankt voor je e-mail.Het spijt me om te horen dat je niet tevreden bent.Ik breng de verantwoordelijke dienst op de hoogte.Mijn collega's zullen uitzoeken wat er fout is gelopen en het nodige doen om dit in de toekomst te vermijden.Nogmaals bedankt dat je de tijd nam om ons dit te vertellen. Je opmerkingen laten ons toe onze service te verbeteren.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven

R. B.

Naar: VANDEN BORRE

17/11/2023

zeer ontevreden over jullie niets zeggende reactie ! "zullen dit en dat" maar niks concreet en zelfs geen begin van verontschuldiging voor die uitertst klantonvriendelijke houding ! SHAME ON YOU !

VANDEN BORRE

Naar: R. B.

20/11/2023

Beste,In mijn eerste antwoord staat wel degelijk dat wij ons verontschuldigen voor het ongemak. Zoals ook vermeld, is deze klacht doorgestuurd naar de winkelverantwoordelijke met de vraag dit intern te bespreken binnen zijn team.Vriendelijke groeten,VanessaConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform