Terug

Ondermaatse dienst naverkoop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Seats and Sofas

09/04/2024

Beste,Ik bestelde een sofa op 23/09 die werd geleverd in November. Kort nadien merken we dat onze zetel een deuk vertoont op de armleuning ter hoogte waar wij onze arm laten rusten. De zetel diende op 14/12 te worden aangeboden ter nazicht waarna we gecontacteerd werden dat de zetel zou hersteld worden en we deze na uiterlijk 8 weken terug zouden ontvangen. Na 17 weken hebben we nog steeds onze zetel niet terug en vertoont ook zetel deel 2 en 3 dezelfde mankementen sinds februari. Na meermaals telefonisch contact met de winkel, wordt ons steeds beloofd dat dit opgelost wordt , maar er gebeurd niets. Wij zitten al maanden zonder deftige zetel met een gezin van 5 waarvan 2 kinderen met een beperking. Wij willen ons geld terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform