Terug

onderhoudskost gasfles

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: PRAXAIR

10/03/2017

Geachte,al sinds 1993 huur ik een fles met lasgas bij Praxair (destijds was dit Indugas).Voor die fles wordt een aanzienlijke waarborg van € 250,00 gevraagd.Mijn laatste fles haalde ik op 29-07-2015 in het depot in Geel.15 november vorig jaar kreeg ik een eerste schrijven van Praxair, waarin wordt gemeld dat er vanaf dan een maintenance fee van € 25,00 per jaar zou aangerekend worden.Op 18 januari 2017 kwam er dan ook effectief een factuur t.w.v. € 25,00 + btw = € 30,25 incl. btw.Het is totaal ongehoord dat er een zogezegde onderhoudskost wordt aangerekend voor iets wat geen onderhoud nodig heeft. Bovendien wordt er ook helemaal niks effectief uitgevoerd of enige dienst geleverd.Alle correspondentie wordt dan ook nog eens verstuurd aan een al sinds 1994 niet meer correct adres terwijl het correcte adres wel degelijk in jullie systemen staat.Daarenboven wordt er in de eerste brief gesproken over vijfentwintig euro zonder vermelding van exclusief btw. De factuur daarentegen is ter waarde van € 30,25.In bijlage vinden jullie kopies van de nuttige documenten huur- en betalingsbewijs, eerste brief en factuur.Met vriendelijke groet,Koen Peeters

Berichten (3)

PRAXAIR

Naar: R. P.

10/03/2017

Beste klant,We hebben Uw melding goed ontvangen.Uw bericht zal zo spoedig mogelijk behandeld worden.Vriendelijke groetenCustomer Support teamB- Tel: +32 (0)3 641 11 71NL- Tel.: +31 (0)10 445 40 77In response to: Klacht: onderhoudskost gasfles (CPTBE00129511-16) klachtenbox to: customer_support_bnl 03/10/2017 01:47 PM Show Details -------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------         --------------------------------------------------------------------------

PRAXAIR

Naar: R. P.

10/03/2017

Beste klant,We hebben Uw melding goed ontvangen.Uw bericht zal zo spoedig mogelijk behandeld worden.Vriendelijke groetenCustomer Support teamB- Tel: +32 (0)3 641 11 71NL- Tel.: +31 (0)10 445 40 77In response to: Klacht: onderhoudskost gasfles (CPTBE00129511-16) klachtenbox to: customer_support_bnl 03/10/2017 01:47 PM Show Details History: This message has been forwarded. -------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------         --------------------------------------------------------------------------

PRAXAIR

Naar: R. P.

11/03/2017

Beste klant,We hebben Uw melding goed ontvangen.Uw bericht zal zo spoedig mogelijk behandeld worden.Vriendelijke groetenCustomer Support teamB- Tel: +32 (0)3 641 11 71NL- Tel.: +31 (0)10 445 40 77In response to: Klacht: onderhoudskost gasfles (CPTBE00129511-16) klachtenbox to: customer_support_bnl 03/10/2017 01:47 PM Show Details History: This message has been forwarded. -------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------         --------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform