Terug

onderhoudscontract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. G.

Naar: Bosch

15/12/2021

Beste,OP 25-11-2020 sloot ik een jaarlijks onderhouds contract af voormijn bosch gasketel. Ik betaal na dat de onderhoudsman de ketel heeft nagezien het factuur. Dit jaar moet ik eerst het factuur betalen en dan zou er een onderhoudsman komen. Moet ik daar mee akkoord gaan en met ingang van vandaag 15-12-2021 wil ik mijn contract opzeggen.

Berichten (2)

Bosch

Naar: L. G.

15/12/2021

Beste,Wij hebben uw klacht goed ontvangen.Het is spijtig dat de heer Gorremans niet eerst met ons rechtstreeks contact heeft genomen.Dan hadden we hem kunnen uitleggen dat er absoluut een optie is om ook ter plaatse te betalen, hiervoor moeten we manueel iets aanpassen in het systeem, maar dat is nooit een probleem.Wij betreuren het dat hij zijn contract wenst op te zeggen.Een onderhoudscontract zorgt er namelijk voor dat uw toestel voldoet aan de wettelijke verplichtingen.Daarnaast biedt een onderhoudscontract enkele andere voordelen: * Regelmatig en goed onderhoud verlaagt uw energiefactuur en verhoogt het rendement en de levensduur van uw toestel. * U heeft een verminderd risico op defecten en storingen. * Wij contacteren u op het moment dat uw toestel aan onderhoud toe is.Op dit moment heeft de heer Corremans een jaarlijks C- smart contract aan een prijs van Eur179 (exclusief btw) met 15% kortingen op de te vervangen onderdelen. Ook bij herstellingen zijn de verplaatsingskosten en werkuren voor onze rekening.Wij sturen steeds op voorhand een factuur op voor de verlenging van uw onderhoudscontract. Na ontvangst van de factuur zijn er twee mogelijkheden: * U betaalt de factuur op voorhand en ontvangt dan per mail of brief een inlogcode om online of telefonisch uw afspraak in te plannen. * U neemt contact op met onze dienst planning om uw afspraak in te plannen en vraagt om de factuur ter plaatse te betalen aan onze technieker na het uitvoeren van het onderhoud.Wenst de heer Gorremans zijn contract nog steeds op te zeggen, nu hij deze extra informatie heeft, of plannen we een onderhoud in met betaling ter plaatse ?Alvast bedankt voor uw feedback,Met vriendelijke groetenMeilleures salutationsMit freundlichen Gra¼aŸenKind regards,Christine VerhammeAfter Sales Service (TT/SBE-ASA)Bosch Thermotechnology nv Zandvoortstraat 47 2800 Mechelen BELGIUM[Bosch Buderus Junkers]NIEUW! Maak nu gemakkelijk een afspraak online via webbooking.buderus.be of webbooking.bosch-climate.beBuderus Service: tel. 015 46 55 00 - www.service.buderus.beBosch Climate Service (Bosch and Junkers): tel. 015 46 57 00 - www.service.bosch-climate.beMaandag tot vrijdag: 8:00 - 18:00, zaterdag: 9:00 - 15:00

L. G.

Naar: Bosch

18/12/2021

Beste,Ik heb wel eerst telefonisch contact genomen op 15-12 rond 10u30 na een rekening ontvangen te hebben.Ik ben niet akkoord met die werkwijze en daarom wens ik dat het contract beeindigd word.Gorremans Ludo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform