Geachte,Bij nazicht van het dossier stelle wij het volgende vast.In maart 2012 sluit de klant bij ons een onderhoudscontract af, het onderhoud wordt uitgevoerd en de klant betaald een bedrag voor het contract van 145,20Eur.-29.08.2013 onderhoud uitgevoerd, bedrag betaald voor het onderhoudscontract 150,04Eur-16.09.2014 onderhoud uitgevoerd, bedrag betaald voor het onderhoudscontract 153,67Eur-17.06.2015 onderhoud uitgevoerd, bedrag betaald voor het onderhoudscontract 158,51Eur-29.06.2015 een herstelling dient worden uitgevoerd, bedrag gefactureerd 261 Eur-10.02.2016 een herstelling dient worden uitgevoerd, bedrag gefactureerd 245,07Eur-05.12.2016 onderhoud uitgevoerd, bedrag betaald voor het onderhoudscontract 165,77EurDe klant heeft bij ons een jaarlijks onderhoudscontract afgesloten en heeft hiervoor ook het jaarlijks onderhoud gekregen.De ketel dateert van 2009, buiten de gefactureerde bedragen voor het onderhoud, zijn er voor een toestel van 8 jaar oud weinig pannes geweest en zijn er geen fouten gebeurd in de facturatie.De klant heeft intussen zijn toestel vervangen, heeft zelf het onderhoudscontract opgezegd, wij zien geen enkele reden waarom wij uitgevoerde onderhouden of herstellingen zouden terugbetalen.Met vriendelijke groetenSandra Van Gelder