Terug

Onderhoudscontract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: VAN MARCKE

14/09/2016

GeachteEen aantal jaar geleden sloten we bij Van Marcke een onderhoudscontract af voor onze waterverzachter. Nu blijkt ineens dat ze hun contract aangepast hebben, waardoor wij als klant echt de dupe zijn en een veel mindere service krijgen om niet te zeggen bij geen meer. Hiervan werd ik nooit eerder verwittigd. Kan dit zomaar?

Berichten (2)

VAN MARCKE

Naar: E. D.

15/09/2016

Beste,Er is eind vorig jaar een brief verstuurd naar de klant met de uitleg nieuw contract. Klant heeft het nieuwe contract ondertekend en terugbezorgd. We zijn dus wat verrast dat de klant niet op de hoogte is.In bijlage vindt u het contract terug.Met vriendelijke groeten, Meilleures salutations, Maarten Loosveldt Verantwoordelijke Call Center T: 32 56 23 75 83 E: mloosveldt@vanmarcke.be Van Marcke Service, Weggevoerdenlaan 5, B-8500 KortrijkFollow us on: www.vanmarcke.com -----Petra Ottevaere/VM/VANMARCKE schreef: -----Aan: Maarten Loosveldt/VM/VANMARCKE@VANMARCKE, Jan De Geyter/VM/VANMARCKE@VANMARCKE Unsubscribe--

E. D.

Naar: VAN MARCKE

15/09/2016

GeachteHet is Jan De Geyter die me gemeld heeft dat het contract niet verlengd werd: Op 07/10/2015 hebben wij u een voorstel voor vernieuwing contract toegezonden. Tot op heden mochten wij van u blijkbaar geen bevestiging ontvangen voor hernieuwing van het contract. De laatste interventie aansluitend op uw vroegere, door ons stopgezette, contract was op 17/08/2015. Dit is dan ook de reden waarom onze technieker geen onderhoud onder de contractvoorwaarden heeft willen uitvoeren enkel de standaard controle van werking die voorzien is bij het leveren vanaf 5 zakken zout. Controle werking en controle hardheid -zoals vermeld op bijgevoegde rapport.Het geleverde zout werd ons ook al 2x foutief aangerekend. Heb dit ook gemeld aan Jan De Geyter, maar blijkbaar kunnen we hiervoor geen creditnota ontvangen.Mss. moeten jullie intern toch eens nazien. Want blijkbaar zijn er een aantal mensen die van weinig op de hoogte zijn bij jullie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform