Terug

onderhoudscontract verwarming ENGIE

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Engie

01/10/2024

Geachte mevrouw/heer, in september 2020 heb ik een 2-jaarlijks onderhoudscontract (maandelijks te betalen) afgesloten met Engie voor het onderhoud van onze gasketel (verwaming + boiler). => de bedoeling was om tweejaarlijks (voor de winter) het onderhoud te laten uitvoeren. - het eerste onderhoud is inderdaad gebeurd in november 2020. - voor het volgende onderhoud (november 2022) "zou" men me opbellen maar ik heb zelf moeten bellen voor een onderhoud dat uiteindelijk pas einde februari 2023 (!) is gebeurd (dus bijna NA de winter). => ik wilde het 'normale' onderhoud weer (voor de winter) 2024 plannen MAAR dat blijkt NIET mogelijk omdat met voortgaat op de laatste datum van het onderhoud (2023)! => terwijl ik WEL 2-maandelijks moet betalen voor het onderhoudscontract schuift ENGIE dit steeds verder op zonder te voldoen aan het 2-jaarlijkse onderhoud vanaf 2020 ! mvg, Eric Van Cauteren

Berichten (2)

Engie

Naar: L. D.

02/10/2024

Beste mevrouw, Beste heer, Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd. Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone. Met vriendelijke groeten Chère Madame, Cher Monsieur, Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée. Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service. Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible. Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client. Sincères salutations, Complaints Handling Team Bu Benelux boulevard Simón Bolívar 36 1000 Brussels Belgium www.engie.be P Please consider the environment before printing this document De: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be De la part de klachten@test-aankoop.be Envoyé: mardi 1 octobre 2024 13:17 À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.com Objet: onderhoudscontract verwarming ENGIE onderhoudscontract verwarming ENGIE ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ENGIE Mail Disclaimer: s:www.engie.com/disclaimer

Engie

Naar: L. D.

04/10/2024

Beste, Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie. Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Met vriendelijke groeten Complaints Handling Team Bu Benelux boulevard Simón Bolívar 34 1000 Brussels Belgium www.engie.be P Please consider the environment before printing this document


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform