Terug

Onderhoudscontract niet nageleefd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. E.

Naar: Mobilae (Practicomfort)

13/12/2022

Ik heb bij Mobilae een Premium onderhoudscontract voor de traplift.Het contract zegt 24/7 maar de dienst in enkel open van ma tot vr en van 9:00 tot 17:00 geen wachtdienst.Als je, zoals ik deed, voor een dringende interventie belt, dan krijg je antwoord dat zij binnen enkele dagen zullen komen.Hoe moet ik dan, als gehandicapte, naar de eerste verdieping ?Dit is volgens mij contractbreuk.Ieder bedrijf heeft moeilijkheden met personeel maar dit gaat wel een brug te ver.Wat kan ik nu doen? Ik heb de traplift nodig om naar boven te gaan.Hoogachtend,Leo Jo estercamLouis De Smetstraat 53, 1082 Sint-Agatha-Berchem

Berichten (1)

Mobilae (Practicomfort)

Naar: L. E.

13/12/2022

Beste,De klant - Leo Estercam nam op 12-12-2022 contact met ons op ivm een defecte traplift.Wij gingen dezelfde dag langs voor service/reparatie aan de traplift.Het probleem werd opgelost dd 12-12-2022.Doch belde de klant - Leo Estercam, vandaag 13-12-2022, onze klantendienst terug op met een nieuwe foutmelding/storing van de traplift.Er werd direct geschakeld en de klant kreeg een nieuwe service afspraak op 14-12-2022 en ging daar ook mee akkoord.Met vriendelijke groeten,Mobilae


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform