Terug

Onderhoudscontract dat maar half wordt uitgevoerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Bulex

08/10/2023

BesteSinds enkele jaren hebben wij een onderhoudscontract met Bulex. Tweejaarlijks komt er iemand langs voor het onderhoud van onze verwarmingsketel.Zo ook dit jaar op woensdag 27 september '23Na controle door de technieker bleek alles in orde.Vreemd was dan ook onze verbazing toen onze ketel op vrijdag 6 oktober '23 plots in faling ging en steeds een foutmelding gaf. Gevolg geen sanitair warm water meer.Aangezien het weekend was, hebben wij een technieker uit de buurt opgeroepen en deze heeft controle gedaan.Bleek dat de de ketel vol kalk zat, bepaalde filter in het toestel was nooit uitgekuist en ook de verhoudingen waren verkeerd ingesteld waardoor ons rendement niet optimaal behaald werd.Ik vind dit niet kunnen. Als wij 2jaalrijks €200 betalen verwacht ik dat het onderhoud ten gronde gedaan wordt en dat ook de filters worden nagekeken.Bedankt voor uw reactie hierop

Berichten (2)

Bulex

Naar: N. M.

08/10/2023

Beste klant,Bedankt om contact op te nemen met Bulex Services. Wij hebben uw mail goed ontvangen en gaan zo snel mogelijk aan de slag met uw vraag.Wij vinden het belangrijk om uw mail grondig te analyseren en alle aspecten na te kijken. Hierdoor kan het enkele werkdagen duren voor u een reactie ontvangt.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Cher client,Merci de prendre contact avec Bulex Services. Nous accusons bonne réception de votre email, lequel a retenu toute notre attention. Nous travaillons le plus rapidement possible à votre réponse.Il est important pour nous d’analyser votre mail en profondeur et d’en vérifier tous les aspects.Par conséquent, quelques jours ouvrables peuvent être nécessaires pour recevoir une réponse.Nous vous remercions de votre compréhension.Cordialement,

Bulex

Naar: N. M.

17/10/2023

O.Réf/CM-B 10215311Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen.Na analyse van uw dossier met onze regionale verantwoordelijke, valt een ontkalking niet onder een standaard onderhoud.Met vriendelijke groeten,Veronica FarruggioMedewerker KlachtendienstCollaborateur Service PlaintesVaillant Group - Taking care of a better climatePhone +32 2 431 80 00www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform