Wij sloten enkele jaren geleden een onderhoudscontract af met Bulex.
Dit is enkele jaren redelijk vlot verlopen, al moesten we zelf wel steeds de afspraak maken.
Tot dit jaar.
In oktober betaalden we het vernieuwde contract (€219,81).
We belden zelf in oktober de eerste keer voor een afspraak, aangezien het onderhoud en verbrandingsattest moest vernieuwd worden voor 19 januari 2025.
Ons werd meermaals gevraagd later terug te bellen. In januari kregen we eindelijk een afspraak te pakken voor 8 april 2025.
Op 8 april kregen we inderdaad bezoek van een technieker. Die wou echter niet het onderhoud doen, omdat hij niet op een (trap)ladder mag… Onze condensatieketel hangt omhoog aan de muur, dit reeds 15 jaar, en werd al iedere keer zonder probleem onderhouden.
We belden naar Bulex, en legden ons probleem uit.
We konden volgens de telefonist klacht neerleggen via het mailadres complaint@bulex-services.be. Wat we deden. Daarin legden we nogmaals het probleem uit en vroegen we om ofwel ons geld terug te krijgen ofwel binnen de week een nieuwe afspraak met een technieker te krijgen.
We zouden, indien de klacht de dag zelf werd verstuurd, binnen 2 dagen antwoord krijgen.
Tot op vandaag (17 april) nog kregen we nog geen reactie, enkel een bevestiging van ontvangst.
Is het mogelijk om dit voor ons te behandelen?
Willy en Katrien Van Huffel - Van Cauwenberghe
Abonneenr 47812685-70
Verhaegheplein 4
Ruiselede
0479379747