Terug

Onderhoud

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

J. H.

Naar: Volkswagen - VW

21/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 8 april 2025, werd mijn voertuig Volkswagen Touran onderworpen aan een groot onderhoud bij D’ieteren Mobility Center Aarschot. Na controle van de factuur die mij per mail werd doorgestuurd merkte in dat er een andere type olie werd gebruiker dan de gewoonlijke zijnde Long life olie 504/507 in plaats van gewone olie type 505. Deze olie type 505 werd gebruikt sinds ik een klacht had ingediend over overdreven olieverbruik. Na een telefonisch gesprek mat de garage werd mij simpelweg gezegd, die olie wordt niet meer gebruikt en de Long life olie wordt in bulk geleverd. Ik heb de garage mondelings in gebreke gesteld als er iets met motor gaande is, tot op heden heb ik geen antwoord gekregen Nadien bij het invullen van een tevredenheid formulier van D’ieteren heb ik dit nogmaals vermeld. Tot nu toe heb ik nog geen antwoord gekregen zowel van de garage als van D’ieteren zelf In bijlage een kopie van mijn laatste onderhoud alsook van de vorige met vermelding van het type olie. Met vriendelijke groeten Holtappels Jean-Pierre Korte beschrijving van uw probleem

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 06 mei 2025

Volkswagen - VW

Naar: J. H.

23/05/2025

Betreft : - Uw Volkswagen Touran WVGZZZ1TZCW100213 - Onze referentie: 00865313 Beste Test-Aankoop, Beste heer Holtapppels, Ik dank u voor uw bericht met betrekking tot de wagen van dhr. Holtappels. Om mij verder te informeren naar de facturatie van het onderhoud van de wagen van dhr. Holtappels, heb ik mij in contact gesteld met de betrokken concessie. Zij hebben mij bevestigd dat de correcte olie met norm 505 op de klant zijn wagen gebruikt is, maar dat er gefactureerd is met een verkeerde referentie. Daarom nodigt de concessie meneer uit om bij hen langs te komen dan kunnen zij de factuur crediteren en op correcte wijze factureren. De klant kan dan genieten van een rechtzetting van het bedrag. Onze excuses voor het ongemak. Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, groet ik Met vriendelijke groeten, Gelieve deze melding in geval van verdere communicatie niet te wissen: thread::vMRasj2yesiX61OraXqv3X8:: --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 22/05/2025 20:27 Aan: customercare@vw.be Onderwerp: Verandering van status van je klacht ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ At D'Ieteren, we work in a flexible way. Even if I send an e-mail now, I do not expect a response nor action outside your own working hours. Otherwise I will call you or send you a SMS/IM. DISCLAIMER : The content of this e-mail message does not constitute a commitment of D'Ieteren Automotive SA/NV (BE 0466.909.993) or its subsidiaries/affiliates. This e-mail and any attachments thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the intended recipient only. Any use of the information contained herein (including, but not limited to, total or partial reproduction, communication or distribution in any form) by persons other than the designated recipient(s) is prohibited. If an addressing or transmission error has misdirected this e-mail, please notify the author, either by telephone or by e-mail and delete the material from any computer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform