Terug

Onderhoud wordt niet uitgevoerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: VAN MARCKE

20/04/2023

Beste, Ik betaalde zoals voorzien op voorhand bij Van Marcke een factuur twv 104,94 euro om een jaarlijks onderhoud te doen voor een waterverzachter ECo Mini. De factuur was op 01/03/2023 en ik heb deze op enkele dagen direct betaald. Op 24 maart heb ik via hun website een aanvraag ingediend om een onderhoud te krijgen. Via hun antwoordapparaat zeggen ze dat na twee dagen zullen terugbellen maar helaas niets is minder waar. Ik heb nu tot op vandaag al twee keer iemand aan de tel gekregen en ieder keer zeggen ze: er zal U iemand bellen binnen de 24 uur maar helaas weer niets gehoord. We zijn nu ondertussen 20 April en we zijn binnen de week bijna al twee maand verder dat er een betaling is verricht voor geen diensten. Ik heb al twee mails verstuurd naar factuurvms@vanmarcke. met de eis om mijn geld terug te storten maar ik krijg weer opnieuw geen enkele respons. De facturatiedienst is zelfs niet telefonisch bereikbaar. Ik vraag gewoon dat ze me binnen de week opbellen of dat ze mijn geld terugstorten.

Berichten (5)

VAN MARCKE

Naar: K. D.

20/04/2023

BesteNa onderzoek zien wij dat wij vorig jaar het onderhoud uitgevoerd hebben op 24 mei 2022.De klant heet zijn factuur om 1 maart 2023 ontvangen en na betaling wordt dit hier aangeboden op 25 april 2023 om in te plannen.Strikt genomen hebben wij correct gehandeld en wij hebben de klant daar ook van op de hoogte gesteld.De klant geeft hier spijtig genoeg geen gehoor aan.U vindt ook tevens het bewijs terug van onze optreden.Met vriendelijke groeten, Meilleur salutationsBea Teamleader CallcenterT:+32 56 23 75 83E:service@vanmarcke.beVan Marcke Service,LAR BlokZ 5, B-8511 Aalbeke (Kortrijk)Follow us on:www.vanmarcke.com

K. D.

Naar: VAN MARCKE

27/04/2023

Beste, ik lees hier in uw reactie dat we de klant hebben op de hoogte gesteld. Ja inderdaad op de dag na mijn melding hebben jullie me onmiddellijk opgebeld. De dame aan de telefoon was niet echt vriendelijk en heeft me gezegd dat ik maar moest mailen naar AR@vanmarcke.be en niet naar de factuurdienst. Ik heb dit nu gedaan opdezelfde dag op 20/04 en ik kreeg van hun onmiddellijk een mail terug dat dit niet voor hun dienst was maar voor de factuurdienst. Deze zijn dan zo vriendelijk geweest om de mail doortemailen naar hun factuurdienst. Ondertussen op 27/04 hebben ik verder niets meer gehoord of gelezen van jullie firma of enige terugbetaling ontvangen. Ik wacht nu verder af.Met vriendelijke groeten

VAN MARCKE

Naar: K. D.

27/04/2023

BesteDe klant werd door mij persoonlijk op een vriendelijke manier uitgelegd wat er diende te gebeuren. Meneer was heel onredelijk aan de telefoon en ik heb hem zoveel mogelijk proberen te bedaren.Meneer zal zijn betaling terugbetaald krijgen van de juiste dienst.Met vriendelijke groeten, Meilleur salutationsBea Teamleader CallcenterT: +32 56 23 75 83E: service@vanmarcke.beVan Marcke Service, LAR BlokZ 5, B-8511 Aalbeke (Kortrijk)[:www.vanmarcke.com/mail_signature/global_sig_vm7a.png]Follow us on:[facebook][twitter][LinkedIn][Pinterest][Instagram]www.vanmarcke.com

K. D.

Naar: VAN MARCKE

04/05/2023

BesteWe zijn ondertussen 04 mei 2023 en ik heb mijn betaling nog niet terug gekregen. Kan dit tegen eind deze week in orde gebracht worden, waarvoor dank.

K. D.

Naar: VAN MARCKE

22/05/2023

BesteIk heb ondertussen via mail van jullie facturatiedienst een creditnota met nummer 0090015604 ontvangen voor het bedrag 104,94 euro. Ik heb hierop een mail terug gestuurd op 13 mei 2023 om te vragen op welke datum ik mijn geld zou terug krijgen maar helaas heb ik op 22 mei 2023 geen antwoord terug gekregen van jullie facturatiedienst. Ik heb vandaag een vraag gekregen van test aankoop of dit al in orde is gebracht maar ik moet ze helaas een negatief antwoord geven. Mijn klantnummer is 30045292 en ik heb de faktuur betaald begin maart 2023 en we zijn toch al bijna 3 maand verder. Ik heb op een antwoord , waarvoor bedankt. Met vriendelijke groeten, De Maerteleire Kristian.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform