Terug

Onderhoud vervanging distributieriem onvolledig uitgevoerd, wel volledig gefactureerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: Auto5

20/06/2023

Na bestelling groot onderhoud bij Auto5 werd ik geadviseerd om de distributieriem te vervangen van mijn fiat punto 1.2 Omdat dit klopte met de voorschriften van de fabricant stemde ik toe. Bij afhalen auto had het dashboard motorstoring, Auto5 meldde dat dit komt omdat zij niet de apparatuur hebben om de noodzakelijke calibratie uit te voeren. Mij werd geadviseerd om een fiat garage te contacteren maar ik diende wel de volledige prijs te betalen. Volgens mij mag auto 5 geen onderhoud uitvoeren en aanrekenen waarvoor ze niet bevoegd zijn. Het klopt ook niet dat ik de volledige prijs moet betalen.

Berichten (5)

Auto5

Naar: R. M.

21/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

R. M.

Naar: Auto5

08/07/2023

Na opnieuw een poging om het probleem op te lossen is ontdekt dat er een probleem in de Bosch diagnose software is. Auto5 Lier heeft een ticket aangemaakt bij Bosch en wacht op software update. Mij is nogmaals geadviseerd bij een Fiat garage langs te gaan voor een oplossing. Auto 5 zou de kosten betalen maar daar heb ik alleen een mondelinge bevestiging van. Fiat garages zijn volgeboekt, voor eind augustus kan ik daar niet terecht. Er werd mij geen financiële compensatie geboden voor de overlast die dit mij bezorgt, ik rijdt dus ook nog steeds met een auto rond met een probleem gecreëerd door auto 5. Kan u mij een zinvol antwoord geven ipv uw standaard mail?

Auto5

Naar: R. M.

20/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

R. M.

Naar: Auto5

24/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Auto5

Naar: R. M.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform