Terug

onderhoud probleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

M. V.

Naar: Ben Technics

14/11/2024

Korte beschrijving van uw Reden : Ben Technics heeft op 5/11 een onderhoud komen doen aan een Junkers ketel type TOP 22/28 3CE ZWB. (Goorboslei 8 ,Sint Katelijne Waver) Hun techniekers zijn maar 10 minuten terplaatse geweest . Ik vond dit heel kort en wanneer ik vroeg of ze de ketel wel degelijk onderhouden hadden en dus in orde was, was hun antwoord JA Dan heb ik betaald (233,2 euro) maar s'avonds bleek dat de Ketel nog steeds niet in orde was. Hij maakte veel lawaai. Ik heb hun technieker terug gebeld en Hij bevestigde opnieuw dat ze de ketel onderhouden hadden en dat ik voor het onderhoud attest een mail zou krijgen dewelke ik tot op heden nog niet ontvangen heb!! Daar ik de zaak niet vertrouwde heb ik een andere technieker van de firma Junkers laten komen en deze constateerde dat erg GEEN onderhoud op de ketel was gedaan. De ketel was ook stuk! De ketel lag vol roet enz en was niet gekuist! Het was gevaarlijk om een klant te doen geloven dat ketel ok was terwijl dit absoluut niet het geval was! Ondertussen heeft de technieker van Junkers de ketel hersteld zoals het hoort en een onderhoud gegeven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform