Terug

Onderhoud niet volledig uitgevoerd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Auto5

22/11/2025

Beste, Op 09.10.2025 onderhoud laten uitvoeren. Op 29.10.2025 in het buitenland melding op dashboard te weinig koelvloeistof en rood lampje. Zelf > 400 ml bijgevuld. Op 30.10.2025 per mail gemeld en voorgesteld om 14 dagen te wachten wegens eventueel mankement aan de motor. Automatisch antwoord ontvangen dat ze het gaan bekijken. Op 13.11.2025 gemeld dat het peil nog steeds op niveau staat en bijgevolg bij onderhoud niet nagekeken werd. Geen reactie. Op 15.11.2025 gebeld naar station Hasselt en aan Hasselt rechtstreeks gemaild. Geen reactie. Op 21.11.2025 rappel aan Hasselt gestuurd. Geen reactie. Onderhoud werd niet grondig uitgevoerd. Nazicht en bijvullen koelvloeistof werd wel aangevinkt ls uitgevoerd. Welke garanties zijn er dat alle andere items van een onderhoud nagekeken werden? Iedereen kan een fout maken maar hierop niet reageren kan niet.

Bemiddeling door Testaankoop 07 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform