Ik kom opnieuw terug op mijn aanvraag 3210328.Ik herhaal nog even de feiten.- Ik boekte online een volledig onderhoud met voorafbetaling t.w.v. €293,4 en maakte een profiel aan met het chassisnummer van mijn wagen.o Ik ga er dus vanuit dat AUTO 5 op de hoogte is met welke wagen (FIAT 500X) ik langskom- Ik krijg nergens een melding/verwittiging dat AUTO5 niet in de mogelijkheid is om een FIAT 500X uit te lezen en/of de bougies niet ter beschikking heeft- Ik bracht mijn auto binnen op 2 januari- Nog steeds meldt niemand mij dat er bepaalde punten van het onderhoud niet zullen kunnen uitgevoerd worden- Ik haalde mijn wagen af op 3 januari- Op 3 januari wordt mij meegedeeld:o Wij kunnen uw auto niet uitlezen. U zal steeds de melding krijgen op uw dashboard dat u een onderhoud dient uit te voeren, maar alles is in orde. Tevens konden wij uw teller voor uw volgend onderhoud niet resetten. U zal dat dus zelf moeten bijhouden…o U gaat best nog eens langs bij officiële dealer als u uw auto toch wil laten uitlezen en resetteno Wij konden ook de bougies niet vervangen, omdat we ze niet hebben. We hebben ze echter gecontroleerd en ze zijn nog in orde.- Onderhoudsboekje blijkt achteraf ook niet aangevuld, ondanks dat het werd afgegeven.- Ik neem terug contact op met het plaatselijke AUTO5 filiaal: “wij kunnen daar niets aan veranderen, u bent niet de enige met een auto die we niet kunnen uitlezen. En het is niet simpel bij Fiat 500X om de bougies op voorraad te krijgen.o Waar ik uit afleid:? dat Auto 5 wel degelijk weet heeft dat sommige modellen niet kunnen uitgelezen worden en/of de bougies niet ter beschikking zijn, maar rustig door factureert alsof het deze services wel heeft uitgevoerd? Auto 5 lijkt voorbij te gaan dat het uitlezen van mijn wagen en het vervangen van mijn bougies niet kosteloos zal gebeuren bij een officiële dealer, ondanks dat dit inbegrepen zou moeten zitten in het op voorhand betaald bedrag? Ik dus niet de enige klant ben die met dit probleem wordt geconfronteerd- Ik maak hiervan (meerdere) (een) melding(en) via jullie contactformulier, met onderstaand antwoord tot gevolg: een waardebon van €25 voor een volgend onderhoud, waar ik ongetwijfeld terug met dezelfde problematieken zal geconfronteerd worden.o De tekortkomingen van Auto 5 laten oplossen bij een officiële dealer zal ongetwijfeld (uitlezen, bougies, werkuren,…) leiden tot een aanzienlijke bijkomende factuur.- Ik betreur ten zeerste dat AUTO 5 mijn intellectueel vermogen in twijfel trekt en me denkt te kunnen paaien met een tegoedbon €25 voor diensten waarvan ik meer dan waarschijnlijk geen gebruik meer zal maken. Ongetwijfeld kwam Auto 5 ook tot die slotsom en is maw een tegoedbon uitschrijven die niet zal ingewisseld worden quasi synoniem om uw klant als dom te aanzien. Ik geef hierbij een vrije vertaling: “Om uw klacht te behandelen bieden wij u een tegoedbon aan waarbij u dus opnieuw geld dient uit te geven bij onze firma en waarbij u opnieuw met dezelfde problemen zal geconfronteerd worden.”Mijn vragen:- Kan u een passende oplossing voorzien ipv mij (uw klant) met een kluit van €25 tegoedbon in het riet te sturen?- Kan u een geldelijke, dus geen tegoedbon, oplossing aanbieden die overeenstemt met de nog uit te voeren punten van het onderhoudsprogramma?- Uw oplossing bestaat er in om mij terug te overhalen van uw diensten gebruik te maken terwijl er nergens een oplossing wordt geformuleerd. Kan u dus tevens op voorhand kenbaar maken dat niet alle punten van het onderhoudsprogramma voor bepaalde modellen zullen kunnen uitgevoerd worden en/of voor bepaalde modellen een verminderde prijs zal toegepast worden voor dezelfde reden?