Terug

Onderhoud brandblussers

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: SICLI Fire Protection

01/10/2019

Beste, Ik heb sinds 2018 een onderhoudscontract voor twee brandblusapparaten die ik bij uw firma aankocht (in 2017). Ik probeer sinds 22/8/2019 van uw firma een afspraak te bekomen voor een onderhoud van deze apparaten onder ons onderhoudscontract voor de periode 8/19-7/20 (uw factuur van 14/6/19). Tot nu toe krijg ik geen effectieve opvolging ondanks verschillende mails en een telefonisch contact met de verantwoordelijke persoon, Danielle Demuyter (zie bijlage). Onder ditzelfde onderhoudscontract heb ik voor de periode 8/18-9/19 (ook) geen dienstverlening ontvangen. Ik wil dan ook het hiervoor betaalde bedrag van 70,49 EUR recuperen (uw factuur van 19/6/2018). Ik betaal zodoende nu al twee jaar voor een onderhoudscontract, en ik verkrijg van u geen onderhoud. Dit is op zich onaanvaardbaar en bovendien heeft deze situatie een negatieve impact op mijn positie tov mijn verzekeraar die een jaarlijks onderhoud contractueel verplicht in mijn verzekeringspolis. De potentiele schade voor mij bij eventuele brand is daarom groot. Ik wil nu van u onmiddellijk (1) een onderhoud voor de lopende periode en (2) terugbetaling van het volledige bedrag voor de vorige periode.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform