Terug

onderhandeling na aankoop wagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

07/09/2023

Beste, Ik bestelde een Marco Polo Activity in mei 2022. Sinds het betalen van het voorschot is het contact met de verkoper volledig ontspoord. Het is onbestaand, indien wij geen contact zoeken worden we niet op de hoogte gebracht wat betreft de levering. We hebben ondertussen al 4 verschillende data gekregen, nadat wij gevraagd hebben om een update. De data gaan van eind april 2023 tot niet voor 7/07. Ondertussen is de verkoper verhuisd naar een andere afdeling waarvan wij niet op de hoogte gebracht werden. De hele situatie heeft ons vertrouwen in het (wat wij dachten) premium brand Mercedes volledig teniet gedaan. Het zit ons momenteel zo hoog dat , moesten wij ons voorschot terug krijgen, wij de aankoop zouden annuleren. Ik heb ook al telefonisch contact gehad met de klachtenlijn, een persoon die het Nederlands niet echt machtig was heeft toen de klacht aangenomen, verder niets van gehoord. Ik heb ook al via mail onze zorgen proberen doorgeven maar deze werd blijkbaar gewoon doorgestuurd naar de verkoper. De situatie is tot op vandaag niet veranderd. Ik werk zelf in de auto industrie dus ik ben op de hoogte van het onderdelenprobleem, klanten op de hoogte houden zou prioritair moeten zijn. We worden compleet in het ongewisse gelaten. Hadden we dit geweten, waren we er nooit aan begonnen. Het vertrouwen is volledig weg en dat kan niet meer ongedaan worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform