ALDI-klacht In 2020 ( folderaanbieding najaar 2020 } heb ik een Ferrex verticuteermachientje, model GLS36l aangekocht. Dit machientje is voorzien van een beluchingswals . Dit onderdeel kan de klant zelf gemakkellijk vervangen – zoals een boor op een boormachine. Na gebruik was deze wals erg al versleten ( de messenrol is nog OK ). Merotec staat op de machiene aangegeven als de firma die de after sales behartigt. Ik heb dan Merotec ( NL ) hiervoor telefonisch gecontacteerd ( April/Mei ) dit jaar en men ging Merotec in Duisland contacteren. Mijn opvolgingsnr =Beluchtingswals voor Ferrex Aldi Model GLS36L - Art Nr 7721 [Ticket#771007464] Ik heb niet aangedrongen op een garantie vermits ikzelf dat als pure slijtage beschouwde . Er is mij een factuur voor deze wals opgestuurd en ik heb die betaald op 16 Juni. Nu, November, is dit stuk nog niet beschikbaar ( 3 jaar garantie ? ). Ik heb hierover verschillende opvolgingsmails en tel-gesprekken gehad. Laatst gekregen antwoord : ---------------------------------------------------------------------------------------Bitte ändern Sie den Betreff nicht. Anhand des Betreffs können wir dieHistorie Ihrer E-Mail verfolgenPlease don´t change the subject. Using the subject we are able to track thisprocess.Helaas hebben we geen goederen op voorraad en geen leveringsdatumMit freundlichen Grüßen / With kind regards Laura Rach Sertronics GmbHOstring 60D –66740 Saarlouis-Fraulautern Email: [1]lowcost@sertronics.de---------------------------------------------------------------------------------------Ik heb ook opgemerkt dat elk concurrerend merk ( AL-KO , Einhell , Alpina , ...enz.. google maar even op Lüfterwalze) dit onderdeel voor hun machiene wel beschikbaar heeft! Ook in de Ferrex handleiding staat dit onderdeel vermeld voor bestelling . Kan er een verantwoordelijke bij Aldi of de service firma of de fabrikant deze zaken in orde zetten voor mij zodat ik de machiene terug volwaardig kan gebruiken ? MvgGaston Robeyns