Terug

Onderbrekingen van het TV beeld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: Telenet

26/09/2023

Onderbrekingen in het beeld via de digicorder.Ongeveer een week terug konden we ervaren dat plots het beeld een paar seconden wegvalt zonder ogenschijnlijk reden. Het geluid blijft.Contact met helpdesk en een technieker vervangt de HDMI Kabel. Probleem blijft en ondertussen teken ik in op het aanbod netflix en streams aan een combo tarief. Probleem terug gemeld aan de helpdesk en voorstel om de digicorder te vervangen. Zaterdag ll. uitgevoerd. Wanneer je kijkt naar netflix plots na 10 a 15 min schakelt de digicorder zichzelf uit en doet hij een restart (automatisch). Na 3 tal keer gestopt met te kijken.Gisteren terug contact met de helpdesk en daar kreeg ik te horen dat de digicorder een oud toestel is en netflix daarop niet ondersteund wordt !!! Dat kon men toch ergens vermelden.Voorstel overschakelen naar een nieuwe box maar dan zijn mijn gekochte digiboxen (2) voor andere TV's in de woning niet meer bruikbaar en zo ik ook die moeten vervangen met terug abonnementsgeld.Is het misschien zo dat men moedwillig bepaalde fouten niet meer ondersteund om de mensen te dwingen over te schakelen.DusProbleem met onderbrekingen in beeld blijven en netflix op digicorder wordt niet ondersteund volgens technische dienst.In de winkel waar ik de omwisseling deed zag ik nog een ganse stapel digicorders staan ???? Heb het probleem met een videocamera opgenomen maar kan een MP4 niet opladen (minder dan 5MB)Kan zelfs geen klacht indienen bij telenet. (zie melding hieronder)KlachtSorry, we ondervinden momenteel een technisch probleem. Probeer het later even opnieuw.

Berichten (4)

Telenet

Naar: G. A.

28/09/2023

Beste meneer Aeck,Wij hebben uw bericht goed ontvangen.Wij komen snel terug bij u met meer informatie.Met vriendelijke groetenSamantaConfidential Internal***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

G. A.

Naar: Telenet

15/10/2023

GeachteSedert het contact van uw diensten is het probleem enkel maar erger geworden. Donderdag ll 12/10 is er dan terug een technieker gekomen, die vaststelde dat de bekabeling goed was, het signaal eveneens en het toestel (digicorder) die ik nog maar recentelijk had omgewisseld in de winkel defect was. Hij vervangde het toestel en de update begon te lopen tot er de melding komt dat het initialiseren een 60 min kon duren. Dit bleef zo staan tot ik op vrijdag terug contact heb genomen het de helpdesk en daar kreeg ik te horen dat het probleem werd doorgegeven aan de ICT afdeling en dat deze mij gingen contacteren.Op heden 15/10 staat het toestel nog steeds zo bij initialisatie 3 van 3.Ik heb me zelf tijdelijk kunnen verhelpen door een aangekochte digibox te verplaatsen naar de woonkamer, echter op deze kan je geen netflix selecteren.Ik zal dus morgen 16/10 opnieuw contact opnemen met de helpdesk om te weten wanneer de ICT contact zal opnemen om het toestel aan te melden in jullie systeem want bij een vroeger contact heeft men mij gezegd dat het een paar weken kon duren !!!MvgGeorges Aeck

Telenet

Naar: G. A.

18/10/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=%2B9R%2BaIxg9tAUn5z2pNE5QEaetC9AmPdg21%2BvcBVuvGJOoKp82%2BJFuRCuy0NaW3XP0Euxw53hSEsuHYkJSi48atxZ0yk%2B%2Ba

G. A.

Naar: Telenet

18/10/2023

BesteBedankt voor de tussenkomst het probleem is opgelost. Digicorder OK en netflix eveneens OKMvgGeorges Aeck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform