Terug

Onderbreking van dienst

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

E. N.

Naar: Telenet

14/10/2025

Beste, De dienstverlening van de laatste maanden is beneden alle peil, vandaag - 14 oktober - is de internet connectie reeds meer dan 3 uur onbeschikbaar tijdens de kantooruren. Dit maak het onmogelijk om van huis uit te werken zoals van de werkgever verwacht wordt. Ik verwacht dan ook een correcte tegemoetkoming van telenet voor de niet geleverde service level.

Berichten (2)

Telenet

Naar: E. N.

16/10/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-42046051 Beste, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden

Telenet

Naar: E. N.

16/10/2025

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-42046051 Beste, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Mvg, Telenet © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform