Geachte mevrouw/heer,
Ik ben klant bij Scarlet met klantnummer S1072128.
Op 9 oktober 2024 werden mijn diensten Scarlet Trio (internet+TV+vaste telefonie) onderbroken en deze zijn tot op de dag van dit schrijven, 11 oktober 2024 22:00, niet hersteld.
- Een eerste melding van de storing werd gedaan op 09 oktober via de Scarlet klantendienst op tel. 02/275.27.27 om 14:02. Antwoord: "algemene storing - zal opgelost zijn ten laatste 11 oktober 16:30".
- Een tweede melding van de storing werd gedaan op 11 oktober via de Scarlet klantendienst op tel. 02/275.27.27 rond 15:30. Antwoord: "algemene storing - zal opgelost zijn tegen 16:30".
- Een derde melding van de storing werd gedaan op 11 oktober via Scarlet klantendienst op tel. 02/275.27.27 om 16:55 (na de deadline van 16:30). Antwoord: "Er bestaat geen dossier van de vorige meldingen. Nieuw dossier aangemaakt en technieker-afspraak gemaakt voor opmeting op straat (buiten) op 15 oktober in de voormiddag. Dossiernummer niet gekregen."
De onderbreking van de diensten heeft geleid tot gebruik van mijn mobiel data network om internettoegang voor professioneel gebruik te hebben (thuiswerk 8u online per dag). Mijn echtgenote heeft haar mobiel data netwerk moeten gebruiken voor internettoegang voor opzoekingswerk en lesvoorbereidingen (thuiswerk 4u online per dag). Online TV kijken/streamen via het mobiele data network was te onstabiel om prettig te zijn.
Ik verzoek u onverwijld en uiterlijk binnen 1 werkdag de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding van 100 euro per begonnen dag van onderbreking van de diensten.
Met vriendelijke groet,
Hilbrand Vanden Wyngaert