Terug

ONDERBREKING INTERNET

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

H. D.

Naar: Proximus

11/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie [AANSLUITINGSNR 102408797903........]. Op [10/06/2024 werden mijn diensten [INTERNETAANSLUITING onderbroken TOT 14/06/24. Dit leidt tot grote moeilijkheden tot het uitoefenen van mijn beroep (huisarts) ik kan mijn medisch programma niet gebruiken wat impliceert dat ik geen attesten , verwijzingen, voorschriften , tarifiëring, enz kan maken Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de 1 dag de betrokken diensten opnieuw te herstellen. Ik verzoek tevens een schadevergoeding overeenkomstig met de algemene voorwaarden en de geldende regelgeving. Met vriendelijke groet,

Berichten (2)

Proximus

Naar: H. D.

14/06/2024

Geachte heer,mevrouw,Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer De Schryver in behandeling heb genomen.Wij zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van zijn klacht.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-11-16.30.12.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009247111]

Proximus

Naar: H. D.

21/06/2024

Geachte heer,mevrouwWij hebben de heer De Schryver reeds technisch verder verholpen,ivm zijn compensatie deze werd reeds eerder toegestaan.MvgHet Proximus TeamConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-06-11-16.30.12.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921009434723]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform