Terug

Ondanks stopzetten abonnement toch verder geld betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

J. D.

Naar: Testaankoop

07/06/2025

Beste Test-Aankoop, Ik heb contact opgenomen met uw diensten op …5./.2../..2025.. met betrekking tot: …………stoppen abonnement ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. Ik denk niet dat ik een antwoord heb ontvangen op mijn verzoek; ik denk dat ik onjuist/onvolledig werd geïnformeerd; ik denk dat ik niet correct werd behandeld door mijn gesprekspartner; om de volgende redenen: …………………geld blijft afgaan van rekening …………………………………….. Met vriendelijke groet, Handtekening

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: J. D.

10/06/2025

Beste Abonnee, We hebben je bericht op het klachtenplatform goed ontvangen. Hierbij bevestigen we dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt. Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/07/2025, de domiciliëring zal daarna automatisch worden stopgezet. Omdat onze adressenlijst steeds vooraf wordt opgesteld, is het mogelijk dat je het tijdschrift nog een laatste keer ontvangt. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen. We hebben vastgesteld dat je eerdere verzoek tot stopzetting, ontvangen op 30 januari 2024, helaas niet correct werd uitgevoerd. Hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan. Het te veel betaalde bedrag zullen wij zo snel mogelijk aan je terugstorten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Je kan onze abonnementendienst bereiken op 025423300, van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.30 uur en tussen 13.00 en 17.00 uur, en op vrijdag tot 16.00 uur. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform