Beste Abonnee,
We hebben je bericht op het klachtenplatform goed ontvangen.
Hierbij bevestigen we dat je verzoek tot stopzetting van het abonnement succesvol is verwerkt.
Het abonnement wordt beëindigd met ingang van 01/07/2025, de domiciliëring zal daarna automatisch worden stopgezet. Omdat onze adressenlijst steeds vooraf wordt opgesteld, is het mogelijk dat je het tijdschrift nog een laatste keer ontvangt. Je hoeft hiervoor niets te ondernemen.
We hebben vastgesteld dat je eerdere verzoek tot stopzetting, ontvangen op 30 januari 2024, helaas niet correct werd uitgevoerd. Hiervoor bieden we onze oprechte excuses aan. Het te veel betaalde bedrag zullen wij zo snel mogelijk aan je terugstorten.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen hebt. Je kan onze abonnementendienst bereiken op 025423300, van maandag tot en met donderdag tussen 9.00 en 12.30 uur en tussen 13.00 en 17.00 uur, en op vrijdag tot 16.00 uur.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.