Terug

Onbruikbare Zara Gift Card

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Zara Belgium

26/06/2023

Op 03/06 een Zara Gift Card van 150 euro cadeau gekregen.Blijkt echter onmogelijk om de kaart in de winkel of online te activeren.Bij online consulteren van het saldo van de Gift Card blijkt deze kaart op 22/05 online te zijn gebruikt.Desbetreffende kaart, die in mijn bezit is, is echter online aangekocht op 28/05 en afgeleverd op 01/06 bij de aankoper.Onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst en er wordt telkens beloofd dit te onderzoeken. Reeds een 10-tal keren contact opgenomen met de klantendienst die telkens beloven dit te onderzoeken en contact op te nemen.Aankoper van de kaart heeft ook al diverse malen de klantendienst gecontacteerd.Echter zonder gevolg.Dit sleept nu al aan van 03/06.Online aankoopbewijs van 150 euro is aanwezig, doch saldo kaart blijkt 0 euro te zijn en kan niet geactiveerd worden.Waar is dan die 150 euro naartoe?

Berichten (3)

Zara Belgium

Naar: S. V.

26/06/2023

[:static.zara.nethotos/contents/cm/assets/logos/logo_0.jpg?im600]Beste mevrouw Vanhoe,Bedankt voor het contact opnemen met Zara betreffende uw order 53288098578.Wij willen u informeren dat dit e-mailadres niet gebruikt wordt voor het beantwoorden van vragen van klanten.Wij willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen via onze chat-service of telefoon.Wij hopen dat wij u hiermee voldoende hebben ge?nformeerd.Voor alle overige vragen gaat u naar Help op onze website.Met vriendelijke groeten,Zara Customer Service

S. V.

Naar: Zara Belgium

26/06/2023

Beste,In bijlage een aantal van de gevoerde berichten naar uw klantendienst. Kan u nog enkele schermafdrukken doorsturen indien gewenst.Dit is nu gaande sinds 03/06. Berichten naar uw klantendienst worden beantwoord met een standaardantwoord zonder oplossing.Telefonisch contact met de klantendienst ( reeds 5x door de aankoper van de kaart) levert ook niets op.Telkens een andere medewerker aan de lijn en opnieuw de belofte met een oplossing te komen.Graag een oplossing en eencontactpersoon die op de hoogte is van dit dossier.Er moet toch aan de hand van het online aankoopnummer getraceerd worden aan welke kaart de 150 euro gekoppeld is.

Zara Belgium

Naar: S. V.

26/06/2023

[:static.zara.nethotos/contents/cm/assets/logos/logo_0.jpg?im600]Beste ZARA klant,Bedankt voor het contact opnemen met Zara betreffende uw order 53288098578.Wij willen u informeren dat dit e-mailadres niet gebruikt wordt voor het beantwoorden van vragen van klanten.Wij willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen via onze chat- of WhatsApp-service.Wij hopen dat wij u hiermee voldoende hebben ge?nformeerd.Voor alle overige vragen gaat u naar Help op onze website.Met vriendelijke groeten,Zara - Klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform