Beste, Op 24/11/2023 kochten wij een wasmachine (2026088 AEG Wasmachine voorlader A (LR86U964)) bij Mediamarkt. Deze werd geleverd op zaterdag 2 december. We hebben gezien dat deze in verpakking zat (isomo en plastiek), na installatie gaf ik de gekregen pincode en vertrokken de installateurs. Toen ik de machine wou aansteken begon deze niet met zijn programma en andere knoppen werkten ook niet. Wij zijn direct naar de winkel gegaan (Zwijnaarde) waar ze ons een nummer gaven om naar te bellen. Dit deden we direct na thuiskomst. We namen filmpje van wat machine (niet) deed en foto's. Pas woensdag 13/12 kwam er een technieker. Hij stelde vast dat de printplaat gewoon niet was aangesloten en de problemen stapelden zich op toen hij meer en meer in detail naar machine keek. Technieker van Electrolux en zijn baas vonden dit ook absoluut niet oké. De technieker nam van alles foto's en haalde machine helemaal uit elkaar. Deze werden naar mediamarkt gestuurd, maar deze nemen zelf GEEN contact op met ons. Wij moeten zelf keer op keer bellen om te vragen wanneer we eindelijk een nieuwe wasmachine geleverd krijgen. Nu heb ik vernomen dat een ophaler contact met ons zal opnemen, maar we weten niet op welke manier en hoe. Pas als de machine opgehaald is en terug bij Mediamarkt is kan een nieuwe opgestuurd worden. Dit zal (volgens telefonisch contact met mensen van Mediamarkt) nog zeker een week duren... Wij zitten dan 3 weken zonder wasmachine aangezien ze onze oude mee hebben genomen bij levering van de nieuwe - maar volledig kapotte - wasmachine. Er wordt geen woord gerept over schadevergoeding en/of compensatie van Mediamarkt uit. Echter, moeten wij wel steeds bereikbaar zijn tijdens onze werkuren wat niet evident is bij onze jobs. Bovendien moeten we ook steeds zorgen dat iemand van ons thuiswerkt als er mensen van Mediamarkt (hetzij techniekers, bezorgers en - hopelijk snel- ophalers komen). Daarnaast is er HEEL slechte communicatie waarbij we reeds 5x gebeld hebben omdat we gewoon niets horen, maar de mensen aan de lijn kunnen zelf niets doen aangezien zij de dienst logistiek ook niet zelf kunnen bereiken. Met vriendelijke groeten