Terug

Onbruikbare parasol geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Overstock Garden

10/06/2021

Geachte, op 30/05/2021 kochten we een Avola Tilt aluminium zweefparasol, een betonnen voet en een Avola-Rufina LED zwarte lamp voor zweefparasols. Totaal bedrag 534,42€. We betaalden onmiddellijk. Levering voorzien op 08/06/2021, vroeger kon niet... Na levering blijk dat de verpakking al open geweest was en dat er op één van de etiketten nog een ander leveringsadres stond... van de andere waren de etiketten afgescheurd... alles op foto's te bekijken... misschien al een retour van andere klant??? Bij het uitpakken blijkt dat de parasol zodanig beschadigd is dat hij onbruikbaar is. 1 balein is compleet verwrongen. Openen kan niet. Toen waren de voet, wielen en de bevestiging voor de parasol uiteraard al gemonteerd, volgens de handleiding. Gelukkig nemen we altijd foto's van de stap voor stap uitgevoerde werken, je weet maar nooit... We bellen onmiddellijk naar Overstock Lochristi, maar dinsdag sluitingsdag... We proberen het contactformulier, waarop we tot vandaag nog geen enkele reactie op kregen... behalve een automatisch antwoord... De dag nadien nemen we telefonisch contact met Overstock Lochristi met de hele uitleg en men stelt voor dat wij de parasol terug brengen dan kon de levering binnen de week! Uiteraard kunnen wij dit niet vervoeren! Volgende mogelijkheid: een omruiling regelen (kapotte ophalen en nieuwe leveren), daarmee gaan we akkoord. De medewerker geeft (blijkt de dag nadien) ook verkeerde informatie over wat terug mee moet en wat niet... Ze zouden ons zeker dezelfde dag terugbellen met de details... Niets gehoord... en we bellen terug om 17u (dus ruim voor sluitingstijd om 18u30)... er wordt na herhaalde pogingen niet opgenomen... De dag nadien opnieuw telefonisch contact met Overstock Lochristi om 10u... De medewerker van gisteren is niet aanwezig... andere medewerker weet van niks, vindt niets terug en we doen héél de uitleg voor de 3de keer... hij zou terugbellen voor 11u en doet dat ook al na ongeveer 10 minuten: voorstel tot omruiling op 21/06/2021... vroeger kan niet... (Bij aankoop was onze eerste vraag dat onmiddellijke levering kon, dus zonder wachttijd en in stock, anders zouden we niet kopen...) De parasol moest al dienst doen in de week van 07/06... wij aanvaardden uiteindelijk wel levering op 08/06... Wij vinden het absoluut niet kunnen dat men ons na afspraak van tijdige levering voor een simpele omruiling, die nodig is door de schuld van Overstock (verkeerde levering van een reeds beschadigde retour, leveren van beschadigd materiaal, schade door vervoer... whatever...) toch nog laat wachten tot 21/06/2021... gezien onze eis van snelle levering vooraf en het akkoord daarvoor door de verkoper. Graag uw snelle reactie aub, waarvoor dank bij voorbaat, Ivan en Linda

Berichten (3)

Overstock Garden

Naar: L. D.

24/06/2021

GeachteWe hebben uw bericht goed ontvangen en wensen ons te excuseren voor het ongemak dat u ondervindt.Ondertussen werd de beschadigde parasol omgeruild voor een nieuw exemplaar bij u thuis.We hopen dat u, wanneer de zon terug van de partij is, binnenkort kan genieten van uw parasol.Met vriendelijke groetCustomer CareOverstock Garden

Overstock Garden

Naar: L. D.

30/06/2021

Beste Mevrouw De Wolf,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat uw parasol beschadigd werd aangeleverd, waarvoor onze oprechte excuses.Het is momenteel ongekend druk door de aankomende zomer en hierdoor kunnen we niet de service verlenen waar we voor staan.Hierdoor kon de parasol jammer genoeg niet onmiddellijk omgeruild worden maar we bezorgen u spoedig een oplossing in uw online dossier 2130093-01.Met vriendelijke groeten,Petra D.Customer CareOverstock Home Overstock Garden Exterioo+32 (0)50 32 82 00Foreestelaan 84, 9000 Gentbeliving.be overstockhome.be overstockgarden.be exterioo.be

Overstock Garden

Naar: L. D.

02/07/2021

Beste Mevrouw De Wolf,Bedankt voor uw bericht.We wensen ons nogmaals te excuseren opdat we u de service niet hebben kunnen aanbieden omwille van de ongekende drukte naar aanleiding van de zomer.We vinden het spijtig dat de parasol onbruikbaar bleek bij de levering op 8 juni waardoor u niet onmiddellijk gebruik kon maken van uw parasol.Zonet hebben we u een oplossing voorgesteld in uw dossier 2130093-01.Mogen we u verzoeken uw dossier te consulteren.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten,Petra D.Customer CareOverstock Home Overstock Garden Exterioo+32 (0)50 32 82 00Foreestelaan 84, 9000 Gentbeliving.be overstockhome.be overstockgarden.be exterioo.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform