Terug

onbevredigende ervaring met coach en klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: Q-fit

06/09/2023

Ik schrijf hier opnieuw met betrekking tot mijn voorgaande e-mails en het lopende probleem met mijn ervaring in Q-Fit Deinze. Het spijt me dat ik deze kwestie opnieuw en hier moet aankaarten, maar gezien het gebrek aan bevredigende reactie en opvolging, voel ik me genoodzaakt om mijn standpunt nogmaals duidelijk te maken.In mijn eerste e-mail van 8 juni 2023 beschreef ik mijn teleurstellende ervaring met een van uw coaches, die mijn trainingssessie ronduit onaangenaam maakte. Ik verwachtte dat deze kwestie serieus zou worden genomen en dat er passende maatregelen zouden worden genomen om herhaling te voorkomen. Helaas heb ik na mijn initiële klacht alleen een oppervlakkig antwoord ontvangen en geen verdere follow-up, ondanks herhaalde pogingen van mijn kant om contact op te nemen.In mijn latere e-mails van 6 augustus 2023 en 22 augustus 2023 drong ik aan op een reactie en benadrukte ik opnieuw de ernst van mijn zorgen. Toch bleef ik teleurgesteld in het gebrek aan communicatie en oplossingen.Naast mijn eerdere correspondentie met u wil ik benadrukken dat ik mijn ontevredenheid over mijn ervaring bij Q-Fit heb geuit door een Google-recensie te plaatsen. Hierin heb ik mijn teleurstelling en bezorgdheid geuit over de kwaliteit van de begeleiding en de algehele situatie in uw fitnesscentrum. In reactie hierop heb ik een antwoord ontvangen van Q-Fit dat ik als uiterst arrogant en onklantvriendelijk heb ervaren. Dit antwoord weerspiegelt niet alleen een gebrek aan klantvriendelijkheid, maar toont ook een gebrek aan begrip voor mijn legitieme zorgen en mijn verlangen naar een bevredigende oplossing. Het is zeer teleurstellend dat mijn feedback op deze manier wordt behandeld.Ik dring er bij u op aan om mijn jaarabonnement zoals aanvankelijk overeengekomen per direct te annuleren, zoals besproken tijdens mijn telefoongesprek met uw Quality Manager. Ik hoop oprecht dat deze situatie snel en naar tevredenheid wordt opgelost en dat verdere escalatie kan worden voorkomen.

Berichten (2)

Q-fit

Naar: K. R.

06/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Q-fit

Naar: K. R.

06/09/2023

Dag Katrijn,Jammer om te horen dat de begeleiding van onze coach je niet is bevallen. Echter kunnen de toestellen niet verkeerd ingesteld worden aangezien deze standaard al zeer ergonomisch ingesteld staan. Bovendien werd je binnen de maand gecontacteerd, maar kwamen we op jouw voicemail terecht. Hierna hebben we na een mailtje van jou terug contact opgezocht om een oplossing te zoeken voor jouw situatie.Hieruit bleek dat je voor geen rede vatbaar was, geen nieuwe afspraak met een andere coach wou vastleggen en enkel definitief wou stopzetten. Hierdoor hebben we bij Q-Fit opnieuw een compromis gezocht en besloten dat we de HELFT van jouw abonnement laten vallen. Waarop we terug een razende Katrijn mochten ontvangen. We begrijpen dan ook helemaal niet dat deze meerdere tegemoetkomingen en ons zoekwerk naar oplossingen voor jou met zoveel agressie wordt ontvangen.We denken daardoor dat je beter even zelf in de spiegel kijkt en hopelijk kom je dan tot besef dat je helemaal niet openstond tot een tussenweg voor beide partijen.Vriendelijke groeten, Q-FitMet vriendelijke groetenQ-Fit Klantendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform