Terug

Onbetaalde factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Hello Fresh

27/12/2023

Beste, Ik heb een contract getekend bij Hello Fresh (leurder aan huis), maar dit de dag erna via mail opgezegd, erbij uitdrukkelijk vermeldend dat ik van mijn wettelijke opzegtermijn van 14d. gebruik wou brengen.Mail terug ontvangen dat ze mijn opzeg betreurden.Vervolgens verschillende aanmaningen om te betalen, waarop ik telkens gereageerd heb.nadien van Hello Fresh niks meer gehoord, alleen nu 2 aanmaningen via incasso bureau.In het contract staat uitdrukkelijk dat alles pas in voege treedt NA INLOGGING, wat ik nooit gedaan heb.Ik wacht op hun volgende stap tenzij u ma adviseert om zelf bepaalde initiatieven te nemen.

Berichten (5)

Hello Fresh

Naar: P. D.

27/12/2023

Hello Paul,Bedankt voor je bericht en wat vervelend om te horen dat het niet is geluktom het lidmaatschap gemakkelijk en juist op te zeggen. Natuurlijk help ikje graag verder om dit op te lossen. Echter heb ik hiervoor je persoonlijkegegevens nodig om je lidmaatschap erbij te pakken. Aangezien dit eenopenbaar platform is, verzoek ik je om contact met ons op te nemen vias:www.hellofresh.nl/contact-us.Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOp wo 27 dec 2023 om 17:30 schreef -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited. -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.

P. D.

Naar: Hello Fresh

28/12/2023

Beste,Hierbij enkele mails die ik jullie gestuurd heb:1) Aan: Het HelloFresh-Team10-08-2023 10:15Beste,Hierbij wil ik onmiddellijk gebruik maken van mijn herroepingsrecht inzake de overeenkomst met HelloFresh van 09/08/2023.Daarbij komt nog dat de voorgestelde datum van 1ste levering Niet 21 augustus was, maar 3 of 4 september !Ik heb meerdere keren duidelijk gesteld dat ik met verlof was tot eind augustus!Ik geef daarom geen toestemming tot betaling van enig order.Hierbij mijn contactgegevens om tijdig elke levering te annulerenPaul De GeyterOktoberfeeststraat 25 9280 Wiezetel 0494158701Email: pauldegeyter@skynet.beMisschien kan ik later gebruik maken van uw diensten, maar op dit ogenblik ben ik te dikwijls afwezig.Met vriendelijke groet,P. De Geyter2) Aan: Het HelloFresh-Team11-08-2023 15:03 1HalloIk heb mijn "lidmaatschap" reeds stopgezet en wettelijk herroepen.Gelieve me uit te schrijven voor mails en briefwisseling.Gelieve eveneens al mijn persoonsgegevens te willen schrappen zoals de privacy-wetgeving terzake voorziet.Mvg.3) " Nadat je bent ingelogd, kun je de maaltijden uitkiezen voor jouw eerste box" => Ik heb me nooit ingelogd op de site van HelloFresh.Ik heb nog veel meer info indien u dit nodig acht.Mvg,P. De Geyter

P. D.

Naar: Hello Fresh

28/12/2023

De site om jullie te contacteren is niet bereikbaar : s:www.hellofresh.nl/contact-us.Delivery has failed to these recipients or distribution lists:Server "10.48.11.39:25" returned an error:* [s:www.hellofresh.nl/contact-us.]: 501 #5.1.3 Invalid character (':') in username.Original message details:* Received on: 2023-12-28 16:19:48.433266279 +0100 CET* From: Paul De Geyter [pauldegeyter@skynet.be]* To: [s:www.hellofresh.nl/contact-us.]* Subject: Opzegging contractOriginal message headers:Received: from mailweb003-svc ([10.27.1.252]) by el10338.bc with ngmta id 2c42b657-17a507f6490493b3 Thu, 28 Dec 2023 16:19:48 +0100Received: from [91.177.76.199] by webmail.ux.proximus.be with HTTP Thu, 28 Dec 2023 16:21:28 +0100Message-ID: [22af212a.77b0.18cb104277a.Webtop.157@skynet.be]Subject: Opzegging contractFrom: Paul De Geyter [pauldegeyter@skynet.be]Date: Thu, 28 Dec 2023 16:21:28 +0100 (CET)Ik heb ook nog mails gestuurd naar www.hellofresh.nl/contact-us maar bij bestemmeling staat niets ingevuld nadat de mail verstuurd werd Aan:28-12-2023 16:29 0 ------ Origineel bericht ------Van: pauldegeyter@skynet.beAan: Verzonden: donderdag 28 december 2023 16:21Onderwerp: Opzegging contract Beste, Dezelfde mail werd u vandaag ook doorgestuurd via tussenkomst van Test-Aankoop. Beste, Hierbij enkele mails die ik jullie gestuurd heb: 1) Aan: Het HelloFresh-Team 10-08-2023 10:15 Beste, Hierbij wil ik onmiddellijk gebruik maken van mijn herroepingsrecht inzake de overeenkomst met HelloFresh van 09/08/2023. Daarbij komt nog dat de voorgestelde datum van 1ste levering Niet 21 augustus was, maar 3 of 4 september ! Ik heb meerdere keren duidelijk gesteld dat ik met verlof was tot eind augustus! Ik geef daarom geen toestemming tot betaling van enig order. Hierbij mijn contactgegevens om tijdig elke levering te annuleren Paul De Geyter Oktoberfeeststraat 25 9280 Wieze tel 0494158701 Email: pauldegeyter@skynet.be Misschien kan ik later gebruik maken van uw diensten, maar op dit ogenblik ben ik te dikwijls afwezig. Met vriendelijke groet, P. De Geyter 2) Aan: Het HelloFresh-Team 11-08-2023 15:03 1 Hallo Ik heb mijn "lidmaatschap" reeds stopgezet en wettelijk herroepen. Gelieve me uit te schrijven voor mails en briefwisseling. Gelieve eveneens al mijn persoonsgegevens te willen schrappen zoals de privacy-wetgeving terzake voorziet. Mvg. 3) " Nadat je bent ingelogd, kun je de maaltijden uitkiezen voor jouw eerste box" => Ik heb me nooit ingelogd op de site van HelloFresh. Ik heb nog veel meer info indien u dit nodig acht. Mvg, P. De GeyterIk hoop dat U hiermee de klacht definitief kan afsluiten.Mvg,P. De Geyter

Hello Fresh

Naar: P. D.

29/12/2023

Hello Paul,Ik help je graag verder want ik begrijp dat dit een hele vervelendesituatie is. Lukt het wel om contact op te nemen viawww.hellofresh.be/contact?Groetjes,BenteOn Thu, Dec 28, 2023 at 4:34'¯PM

P. D.

Naar: Hello Fresh

29/12/2023

Hallo,Ik heb al vele mails gestuurd zonder enige reactie van jullie kant.Met de hulp van Test-Aankoop wil ik een einde maken aan deze lang aanslepende kwestie.Zoals contractueel voorzien heb ik gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht, dat de dag nadien reeds verstuurd werd. Ik heb me ook nooit aangemeld zodat de 1ste box volgens ons contract zelfs niet verstuurd mocht worden.Mvg,P. De Geyter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform