Geachte mevrouw/heer,
Op [17/03/2024] ben ik op de luchthaven [BRUSSELS AIRPORT] aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. [AT637] naar [Marrakech RAK Menara] met uw maatschappij.
Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen.
Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas om [17h35] en kwam het ongeveer [6] uur later dan gepland aan op zijn bestemming.
Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van
- 400€ per passagier (onder 3500 km)
Gelet op het voorgaande verzoek ik om een betaling van in totaal [€400]. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op het reeds doorgegeven rekeningnummer .
Bij gebrek aan een antwoord binnen dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie van vliegticket
• Kopie van alle communicatie in de afgelopen maanden zonder gevolg
• Mijn IBAN gegevens