Terug

onbestaande meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. N.

Naar: FLUVIUS

04/11/2024

Bij de eindafrekening GAS op 24.08.2023 stond meternummer 093211612 op 66 236 m³ Een week later ong. 07.09.2023 werden de meters van alle appartementen vervangen door slimme meters digitaal, en kreeg ik meternummer 7FLO2123059152 toegewezen Bij de eindafrekening van 23.09.2024 krijg ik weer de meternummer 093211612 te zien met stand 67 426 m³ Opgenomen door netbeheerder. Dus er wordt beweerd dat de netbeheerder meting afgenomen heeft op een meter die al een heel jaar niet bestaat. Hoe kunnen jullie dat uitleggen? deze brief heb ik geschreven aan fluvius, maar kreeg geen antwoord. dossiernummer E - 182851721LP

Bemiddeling door Testaankoop 08 november 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform