Wij hebben per abuis een dubbele betaling gedaan, een via ons eigen Visa en een via Klarna. Wij hebben Klarna hier over ingelicht alsook Booking.com, het hotel (Thermae Palace in Oostende)
Wij zijn maanden van het kastje naar de muur gestuurd, ontelbare berichten verder en nu een incasso. Ik heb een paar weken geleden gevraagd aan Klarna of zij een bewijs van betaling kunnen bezorgen die zij deden aan Booking.com. Natuurlijk hebben zij die niet want booking heeft ons bevestigd dat zij onze betaling via Visa goed hadden ontvengen maar geen betaling van Klarna, die zij trouwens niet nodig hebben aangezien alles betaald is via onze Visa. Een schatbod kan ons natuurlijk niet helpen. De rare keren dat wij een mailbericht krijgen van een levend wezen bij Klarna schrijven zij dat Booking.com de bestelling moet annuleren. Booking zegt op haar beurt dat dit niet meer kan na één maand maar bevestigd dat voor hun alles betaald is en zij van Klarna geen betaling heoven of hebben ontvangen. Klarna claimt ten onrechte iets dat zij zelf niet hebben betaald aan booking hoewel ze weten door het mailverkeer dat wij het met onze Visa hebben betaald. Alle bewijstukken hebben zij gekregen.
Ik ga ervan uit dat jullie dit nodig gaan hebben. Geen probleem... laat het maar weten.
Alvast dank!
Tony.Loze@telenet.be
lidnummer 4349331-45