Terug

onbeschoftheid personeel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. Q.

Naar: Carrefour Belgium

25/01/2020

Beste Vandaag ging ik naar de Carrefour op de herkenrodesingel in Hasselt. Op het moment dat ik mijn vraag stelde aan een van de medewerksters was het 19.50u, nadat ik al verschillende keren de rayon zoekend op en af liep om voor mijn allergie soya ijs te zoeken. Ik ga altijd naar de carrefour omdat jullie een uitgebreid gamma aan soya en voldoende lactose vrije producten aanbieden.Vandaag vroeg ik Mevrouw hebben jullie misschien ook soya ijs want ik vind hem niet Ik kreeg een heel erg bot antwoord terwijl de dame me straal voorbij liep en zij Neen dat weet ik niet Ze wou maar al te graag naar huis en sluiten. Toen ik haar vroeg wat haar naam was zei ze zeg ik niet. Wandelend naar de kassa heeft ze op een ruziemakende/discussierende manier mij laten weten dat ik om 19.50u blijkbaar geen vragen meer moet stellen... Naar mijn weten moet zij werken tot 20u en sluit de winkel ook pas om 20u.Aan de kassa voelde ik me dan wel gehoord door een kassierster die wel oprecht was. Toen zag de blonde dame dat ik met de kassierster aan het praten was en heeft ze me letterlijk vernederd in de winkel, ze vond het ook nog grappig en ging naar haar andere collega's luidop zodat iedereen het kon horen al lachend zeggen dat ik haar naam vroeg om naar de manager te gaan.Ik voelde mij echt vernederd en beschaamd gemaakt in de winkel, ik ben hier echt niet tegoed van! Je gaat naar de winkel vraagt hulp en dan word je op zo een manier aangevallen en ook nog uitgelachen??? Dit kan toch niet meer! Deze situatie maakt voor mij dat ik niet meer naar de Carrefour wil gaan

Berichten (2)

Carrefour Belgium

Naar: A. Q.

30/01/2020

- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 30 jan. 00:01 CETMevrouw Quanten,Wij hebben uw bericht van 25.1.2020 goed ontvangen en hebben er al onze aandacht aan geschonken.Graag bedanken wij u voor uw feedback. De tevredenheid van onze klanten is onze voornaamste bekommernis. Wij stellen iedere reactie, positief of negatief, dan ook zeer op prijs. Zo kunnen wij immers in kaart brengen wat goed gaat en wat beter kan.Wij betreuren heel erg de onprettige ervaring die u meemaakte in onze Carrefour Hypermarkt in Hasselt en sturen onmiddellijk uw melding door naar de winkeldirecteur ter plaatse zodat hij dit kan opnemen met het personeel en wijzen op de waarden waar Carrefour voor staat en die het personeel geacht wordt uit te dragen.Indien in de toekomst nog opmerkingen of suggesties zou hebben, aarzel dan niet contact op te nemen met ons.Steeds tot uw dienstIsabelKlantendienst Carrefour Belgium Je aanvraag â„–348308 Onderwerp Hyper Hasselt onbeschoftheid personeel (TA CPTBE00812262-81) Beschrijving Mevrouw Quanten,Wij hebben uw bericht van 25.1.2020 goed ontvangen en hebben er al onze aandacht aan geschonken.Graag bedanken wij u voor uw feedback. De tevredenheid van onze klanten is onze voornaamste bekommernis. Wij stellen iedere reactie, positief of negatief, dan ook zeer op prijs. Zo kunnen wij immers in kaart brengen wat goed gaat en wat beter kan.Wij betreuren heel erg de onprettige ervaring die u meemaakte in onze Carrefour Hypermarkt in Hasselt en sturen onmiddellijk uw melding door naar de winkeldirecteur ter plaatse zodat hij dit kan opnemen met het personeel en wijzen op de waarden waar Carrefour voor staat en die het personeel geacht wordt uit te dragen.Indien in de toekomst nog opmerkingen of suggesties zou hebben, aarzel dan niet contact op te nemen met ons.Steeds tot uw dienstIsabelKlantendienst Carrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[WVRZ4Z-DY95]

Carrefour Belgium

Naar: A. Q.

31/01/2020

Bestebedankt voor uw feedback betreffende uw bezoek aan onze winkel.Ik betreur ten zeerste dat dit u overkomen is en ik wil dan ook reeds onzeoprechte excuses aanbieden namens Carrefour Hasselt en mezelf.Als verantwoordelijke van de winkel had ik u dan ook graag persoonlijk tewoord gestaan om nog beter en concreter te kunnen reageren op dit spijtigvoorval.Wat ik u al wel kan laten weten is dat wij ondertussen al onze medewerkershebben geconfronteerd met deze klacht omdat dit totaal niet in ons beleidvan klantvriendelijkheid past.Is er een mogelijkheid dat wij u kunnen bereiken via mail/nr? Indien uwenst kan u altijd mij rechtstreeks contacteren via het nummer 011/85.07.42(best bereikbaar tijdens de kantooruren) ofwel via mailjeffrey_belmans@carrefour.com.Ik wens u alvast een prettig weekendMvg,Jeffrey BelmansWinkeldirecteur Carrefour Hasselt 617DMCS EPCS - BAZAAR/EVENEMENTEN Regio Noord OostenHerkenrodesingel 2 3500 Hasselt-- This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited.:disclaimer.carrefour.com/ Let's respect the environment together. Only print this message if necessary.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform