Terug

Onbeschofte werknemer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Colruyt

01/08/2020

Beste Ik ben op vrijdag 31 juli 2020 even boodschappen gaan doen ik Colruyt smisstraat sint niklaas. Ik was er met mijn minderjarige zoon 15.jaar we hadden allebei een mondmasker aan beide een kar en hielden o na aan de voorschriften. Mijn zoon of iemand gaan altijd mee daar ik een spierziekte heb en rugproblemen om mij te helpen ik heb invaliditeit van +66%. Ik had verse broden gekocht en had 2 broodzakken vastgenomen die ik wilde gebruiken maar een andere vrouw die het niet zo nauw nam met de voorschriften grabbelde die 2 broden voor mij uit. Dus 2 lege zakken deze kon ik niet terug leggen vanwege corona verder had ik fruit gekocht ik was mijn zakjes vergeten en had enkele pruimen in de broodzak gelegd aan de kassa. Werd door de kassabediende mats gezegd nogal onbeschofd dat ik in t vervolg alleenmoest komen ik zei dat ik door medische problemen niet alleen kan komen en kreeg als antwoord dat is ons probleem niet iedereen kan dat zeggen. Verder zocht hij op alles en nog wat commentaar op de broodzakken ik zei hem waarom dat dat was maar geen begrip dat ik achter de lijn moest staan terwijl ik er achter stond en hij de kar zo ver nr voor duwde dat hij niet achter zijn llijn stond ipv andersom wij zijn in ons gezin met 3 serieuze risico patiënten en kan mij geen uitschuiver permitteren en let erg op . Verder had hij op alles in mijn kar commentaar.en ik had een klein laag doosje waar ik 2 bakjes aardbeien en doosjes druiven had ingezet En ook dat was weer een reden om op me af te geven.Werder willen ze dat de klant respect toont voor hun maar andersom is het respect blijkbaar ver te zoeken En was zeker en vast niet vriendelijk en toen ik betaald had en wilde doorgaan zei hij en ge weet het he volgende keer alleen ! Ik vind dit zeer onbeschoft. Op de site van de Colruyt staat dat je 1 minderjarige of iemand die je helpt mee mag nemen. Tot als je daar komt blijkbaar... Ik vond dit echt niet kunnen en zeer respectloos tegenover mij als klant. Ik ben er zo van aangedaan dat ik zelf niet meer naar de colryuit in de smisstraat wil gaan er zijn genoeg andere winkels in de buurt die hun klanten wel met respect behandelen.Een ontzette klant

Berichten (1)

Colruyt

Naar: N. V.

12/08/2020

.Opmerking service winkelmedewerkerColruyt Sint-Niklaas SmisstraatBeste mevrouw Vanvlemen,Wij danken u voor uw klacht, vinden het spijtig te vernemen dat u een onaangename ervaring gehad heeft met één van onze medewerkers in uw Colruyt winkel te Smisstraat Sint-Niklaas.Onze excuses voor dit voorval.We hebben uw opmerking onmiddellijk doorgegeven aan de winkelverantwoordelijke. Hij heeft ditsamen met de ploeg opgenomen hoedit in de toekomst beter kan.Bij Colruyt hechten we veel belang aan een vriendelijke en correcte bediening. We betreuren dit voorval dan ook en hopen dat u in de toekomst opnieuw tevreden zal zijn over onze service.We verwelkomen u graag verder als trouwe klant in onze winkels.Met vriendelijke groet,VanessaKlantendienst Colruyt Laagste Prijzen02/345.23.45www.colruyt.be • facebook • twitterTip: Heb je nog een vraag? Misschien vind je het antwoord wel op onze FAQ pagina..01/08/2020 17:25 - klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform