Beste, Ik wacht reeds meerdere maanden om een extra internetlijn aan mijn klanten te kunnen aanbieden. Na veel wachten en heen en weer getelefoneer en gemail, krijg ik eindelijk een afspraak. Technieker belt mij dat hij op locatie is, spreekt geen Nederlands, maar ik duid hem op het feit dat hij wellicht een verkeerd adres heeft, aangezien hij zich niet bij mijn zaak bevond. Technieker begint zich te ergeren tegenover mij, weigert Nederlands te spreken en begint mij bijgevolg in het Frans uit te schelden! Hij gooide de telefoon af met de slotzin tire ton plan! Ik vind dit een regelrechte schande en ben hier echt van aangedaan. Moest ik zo tegen mijn klanten reageren, was ik al lang failliet... Niet tegenstaande dat mijn wifi-probleem nu nog steeds niet zal opgelost zijn en mijn klanten hier nog steeds de duppe van moeten zijn. Ik heb zakelijke klanten die deze wifi echt wel nodig hebben, deze zal ik binnenkort wel kwijtspelen als dit zo blijft aanhouden! Een echte schande!