Terug

Onbeschofte technieker - weigeren van uitvoering interventie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Proximus

21/09/2023

Beste, Ik wacht reeds meerdere maanden om een extra internetlijn aan mijn klanten te kunnen aanbieden. Na veel wachten en heen en weer getelefoneer en gemail, krijg ik eindelijk een afspraak. Technieker belt mij dat hij op locatie is, spreekt geen Nederlands, maar ik duid hem op het feit dat hij wellicht een verkeerd adres heeft, aangezien hij zich niet bij mijn zaak bevond. Technieker begint zich te ergeren tegenover mij, weigert Nederlands te spreken en begint mij bijgevolg in het Frans uit te schelden! Hij gooide de telefoon af met de slotzin tire ton plan! Ik vind dit een regelrechte schande en ben hier echt van aangedaan. Moest ik zo tegen mijn klanten reageren, was ik al lang failliet... Niet tegenstaande dat mijn wifi-probleem nu nog steeds niet zal opgelost zijn en mijn klanten hier nog steeds de duppe van moeten zijn. Ik heb zakelijke klanten die deze wifi echt wel nodig hebben, deze zal ik binnenkort wel kwijtspelen als dit zo blijft aanhouden! Een echte schande!

Berichten (8)

C. C.

Naar: Proximus

09/10/2023

Nog altijd hetzelfde liedje, maar nu bellen ze zelf niet meer.

Proximus

Naar: C. C.

17/10/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat de klant meerdere malen is opgebeld geweest maar niet bereikbaar is.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-09-15.32.21.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002301866]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002301866]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

C. C.

Naar: Proximus

17/10/2023

Beste, ik ben nu gesloten wegens verbouwingswerken en dit tot 29 Oktober 2023. Het maakt mij niet uit wanneer u komt, maar als dit binnen deze termijn niet is opgelost, onderneem ik gerechterlijke stappen.

Proximus

Naar: C. C.

26/10/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben spijtig genoeg de vraag van de klant niet kunnen behandelen wegens ontbrekende klantgegevens. Klant is niet bereikbaar op de opgegeven contactnr. en wij hebben het juiste adres nodig waar de internetaansluiting moet komen, vermits de vorige technieker volgens de klant op een verkeerd adres was.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-17-09.49.29.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002595591]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002595591]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

C. C.

Naar: Proximus

26/10/2023

Het adres is niet gewijzigd! GEMEENTEPLEIN 9, 1700 DILBEEK. Moeilijk is het niet.

Proximus

Naar: C. C.

02/11/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail van zijn GSM. Klant is spijtig op zijn opgegeven gsm nr. niet te bereiken.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-10-26-15.26.24.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921002776207]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921002776207]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

C. C.

Naar: Proximus

19/11/2023

Beste, Gelieve bijlage te bekijken. De locatie voor de afspraak is op een plein. U maakt mij niet wijs, dat het onmogelijk is voor de "technieker" om zich op locatie te begeven. Hij kan verdorie zelfs nog voor de deur parkeren! Dit is een verhaal dat al dateerd van bij de installatie in Mei (zie bijlage). Maak jullie geen illusies, volgend jaar in mij, zijn jullie van mij af. NOOIT MEER.

Proximus

Naar: C. C.

27/11/2023

Geachte,Wegens meerdere onsuccesvolle pogingen (21/09/23, 29/09/23 en 7/11/23) , waar de klant afwezig was op de afgesproken momenten, hebben we beslist de bestelling te annuleren.De klant heeft nooit gereageerd wanneer we hem telefonisch contacteren om de afspraak te bespreken, en reageert niet als we hem op voicemail uitnodigen om ons terug te bellen.Wetende dat deze onsuccesvolle interventies het bedrijf telkens extra kosten opleveren werd er dus beslist de bestelling te annuleren.Met vriendelijke groeten,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-19-19.58.20.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921003550978]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921003550978]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform