Beste, vandaag ben ik met mn moeder langs geweest in de Hubo te Lier. Wij hebben hier een nare ervaring opgedaan. We stonden bij de kerstkoopjes, we zagen enkele dingen die we wilden kopen. We wilden de 10 kerstlichtjes met afstandsbediening kopen, deze stonden -70%. Echter de verpakkingen van deze producten waren beschadigd, alles lag door elkaar, sommige doosjes stonden open… ik opende een doosje dat er beter uitzag om te zien of dit compleet was, geen flauw idee dat ik iets verkeerd deed want gelijk stormde een medewerker (davy) op ons af en zei op een heel boertige manier: meneer da is hier geen 2dehandzaak hé. Ik zei: wablief. Hij: da doen wij hier niet doosjes openen, da is hier geen 2dehandszaak. Ik: ik kijk enkel of het compleet is voor ik dit koop en blijkbaar is het toch wel nodig. Hier zoude 10 theelichtjes met afstandsbediening in moeten zitten, hier zitten er 6 in en geen afstandsbediening. Hij: bij mijn weten zijn die zonder afstandsbediening. Mijn moeder zei: meneer, zo behandelde uw klanten niet. Zonder woorden pakte hij een ander doosje, deed dit zelf open, keek er in en gaf dit aan mij. Dit was een compleet doosje met afstandsbediening en 10 lichtjes. Ik zei: blijkbaar is het hier wel een 2dehandszaak onbeschofte boer. Mijn moeder was hiervan aangedaan en ik kookte vanbinnen. We zijn naar de kassa gegaan, hebben onze aankopen betaald en de winkel met een slecht en boos gevoel verlaten. Dit is totaal niet de manier hoe je klanten behandeld en hoe dat ik behandeld wil worden! En ik vraag mij af, wat als ik niet controleerde wat ik kocht en naar huis zou gegaan zijn met het onvolledige doosje? Terug een rit van 10 km enkel, om waarschijnlijk zonder oplossing terug naar huis te rijden? Echt onbeschoft dit, zo iemand hoort niet met mensen te werken.