Onbeschofte medewerker, die dan nog iets fout afleverde.
Aard van probleem:
AndereKlacht
A. C.
Naar: Hubo
Beste, Ik heb op 9/11 een aankoop gedaan bij Hubo Edegem om een schacht terug dicht te maken..het begon al toen we aan de zagerij kwamen dat de medewerker daar stond met zijn gsm terwijl wij aan het wachten waren. Ik vroeg kan u ons aub helpen. Hij zei ik ben even bezig en ging gewoon door...ik volgde hem en zei..u bent bezig met uw gsm...ik denk dat de klanten wel belangrijker zijn niet...maar hij negeerde me gewoon...ik vond dit heel grof en zei dit ook en toen zei hij ja heb het druk...in wat ? Ik zei ok geen probleem, il hoor wel aan het onthaal en toen ineens had hij tijd. Dus ja ik gaf de afmetingen om wat hout te snijden en uiteindelijk deed hij dit...tegen zijn tegenzin..maar ok. Hij gaf mij een briefje met de prijs en dan zijn we verder gaan winkelen. Aan de kassa betaalden we dan alles en toen zijn we naar de auto gegaan. Toen alles was ingeladen zag ik op het ticket dat het hout er niet opstond. Dus ik als eerlijk persoon terug naar binnen en ging terug naar de kassa waar de medewerker al met iemand anders bezig was. En zag ook het briefje liggen van dat hout. Dus ik zei u hebt dit vergeten aan te rekenen...hij zei dat ik mocht wachten. Ik heb dit dan cash betaald en dat was 32,99 €. Dus ik kan nog in de spiegel kijken zonder me te schamen..Toen dan eindelijk enkele weken terug de werkman dit kwam herstellen kwamen we er op uit dat het hout volledig verkeerd was gesneden. Dus direct contact opgenomen met een mail...geen antwoord gekregen..dan toch maar gebeld, alles verteld en ze gingen me terugbellen. Eindelijk vandaag een antwoord..ja we kunnen hier niets aan doen..fouten gebeuren, maar je krijgt 15 % Op de volgende aankoop. Daar ben ik niets mee, via mijn werk en ook Sodexo kan ik dat elke week krijgen. Ik zei hier ben ik niet mee akkoord..jullie medewerker is hier in de fout gegaan?? Ze hadden er geen oren naar. Ook vroeg ik is er dan geen camera..nee..dus dit gesprek was helemaal niet klantvriendelijk..heb haar gezegd, dan geef ik het door aan TestAankoop. Toen kreeg ik een reactie..met dreigen dat helpt niet? Wel daarom probeer ik het inderdaad langs deze weg. Bedankt.
Berichten (13)
Hubo
Naar: A. C.
Beste SaraHet spijt ons ten zeerste te moeten vernemen dat je een negatieve ervaring hebt ondervonden in één van onze Hubo-winkels.Wij kunnen je verzekeren dat jouw klacht uitermate serieus genomen wordt. Vandaar dat wij de door jouw verschafte informatie hebben doorgegeven aan de desbetreffende regiomanager zodat dit probleem op gepaste wijze afgehandeld kan worden.Kan je ons een aankoopbewijs en wat foto's bezorgen aub?Nogmaals onze excuses en bedankt voor deze feedback.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-385940-2078448-HD------------------------------------------------------------------------------
A. C.
Naar: Hubo
Spijtig dat jullie niet meer de moeite doen om het op te lossen..dus je moet als klant maar aanvaarden dat het personeel onbeschoft is en dan nog een fout maakt...vind ik echt heel oneerlijk.
Hubo
Naar: A. C.
Beste SaraOp 24/12 hebben wij jou een mail gestuurd dat wij dit hebben doorgegeven aan de regiomanager die de medewerker hierover ging aanspreken. Wij hadden jou ook gevraagd om ons het aankoopbewijs en foto's door te sturen om dit aan de verantwoordelijke voor te leggen en sindsdien hebben wij hierop geen antwoord gehad.Gelieve hieronder de mail van 24/12/2022 te willen vinden:"Beste SaraHet spijt ons ten zeerste te moeten vernemen dat je een negatieve ervaring hebt ondervonden in één van onze Hubo-winkels.Wij kunnen je verzekeren dat jouw klacht uitermate serieus genomen wordt. Vandaar dat wij de door jouw verschafte informatie hebben doorgegeven aan de desbetreffende regiomanager zodat dit probleem op gepaste wijze afgehandeld kan worden.Kan je ons een aankoopbewijs en wat foto's bezorgen aub?Nogmaals onze excuses en bedankt voor deze feedback."Is dit ondertussen al opgelost en kan je ons alsnog deze info bezorgen?In afwachting van jouw berichten, verblijven wijMet vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-387106-2089265-HD------------------------------------------------------------------------------
A. C.
Naar: Hubo
Welke foto moet ik sturen? Van het hout? En het ticket...dat staat niet op het hoofdticket zoals ik had gezegd ze hadden het vergeten aan te rekenen...heb het daarna nog apart betaald...had misschien beter ook oneerlijk geweest...ik stond al buiten toen ik zag dat het hout er niet opstond en ben terug binnen gegaan om dit alsnog te betalen...had beter gewoon in auto gestapt en doorgereden..maar ik ben zo niet...maar ik word weeral gestraft door de onbeschoftheid en het slechte werk van de medewerker...ik kan alleen het originele ticket doorsturen dat heb ik nog...
A. C.
Naar: Hubo
Hier het eerste ticket
Hubo
Naar: A. C.
Beste SaraInderdaad wij hadden graag een foto gehad van het hout een een kassaticket, je maakt melding dat je dit achteraf hebt betaald dan heb je daar toch een kassaticket van gekregen.Wij willen jou heel graag verderhelpen maar dan moeten wij ook de gevraagde stukken hebben om dit voor te leggen aan de verantwoordelijke.Aarzel niet om ons te contacteren in het geval van extra vragen.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-387703-2089707-HD------------------------------------------------------------------------------
Hubo
Naar: A. C.
Beste SaraDit is geen geldig kassaticket, en een foto van het verkeerd gezaagde hout hebben wij ook nog niet gekregen.Wij hebben een officieel kassaticket nodig, en niet deze waar er met de hand de prijs erbij geschreven werd, alsook een foto van het verkeerd gezaagde hout. Zonder dit kunnen wij dit niet voorleggen.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-387704-2089762-HD------------------------------------------------------------------------------
A. C.
Naar: Hubo
Voor mijn 2de betaling hebben ze me geen tweede gegeven...weer eigenlijk een fout van jullie...normaal geef je dat automatisch...maar daar hij ondertussen met een andere klant bezig was heeft hij het er op geschreven....of denkt u dat ik dat heb gedaan...zeg het nog had ik heel dit drama willen vermijden had ik beter gewoon doorgereden...jullie maken fouten, zijn onbeschoft...mazr doen nu precies of ik ben de slechte...terwijl ik de eerlijkheid had om terug naar binnen te gaan.
Hubo
Naar: A. C.
Beste klantOns kassasysteem laat niet toe om zomaar cash geld te ontvangen zonder kassaticket. Indien een kassier(ster) zomaar cash geld in zijn/haar lade zou steken, dan zou dit 's avonds een overschot geven bij de afsluit. Verschillen in cash geld worden (terecht) met argusogen opgevolgd door onze audit.Volgens de winkelverantwoordelijke was de vermeende GSM naar alle waarschijnlijkheid een scanner(meerdere klanten maken deze vergelijking met een GSM) want GSM-gebruik op de winkelvloer is niet toegelaten.Camerabeelden zijn bij ons beperkt in de tijd. Deze kunnen en konden we dus niet meer checken op het moment van de klacht.Wij hebben ook nagekeken of we een kassaticket voor dit bedrag konden terugvinden maar vinden dit niet terug in ons systeem, om die redenen kunnen wij niet controleren of deze aankoop bij ons werd gedaan.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-387712-2090331-HD------------------------------------------------------------------------------
A. C.
Naar: Hubo
Geachte, wat verwacht u nu...dat de medewerker de waarheid gaat zeggen..wil zijn job niet kwijt...en wie zegt dat er die dag geen geld over was????is het er wel in gestoken...heb het begrepen klant is dus niets voor jullie en wordt als leugenaar behandeld...heb het begrepen. Ik ga mijn tijd niet meer in mensen zoals jullie in steken...jullie zijn heilige boontjes en klanten zijn nummers. Spijtig..ik was altijd een goede klant, maar nu ben ik wel heel erg teleurgesteld. Ik had meer klantenservice verwacht. Ik denk dat we voor onze volgende renovaties maar een andere firma moeten nemen.
Hubo
Naar: A. C.
Beste SaraWij vinden het spijtig dat je er zo over denkt.Maar in iedere andere winkel is het de regel van indien je iets wil terugbrengen dat er een kassaticket aanwezig moet zijn anders is dit niet mogelijk.Wij willen je heel graag verderhelpen maar je moet begrijpen dat wij vanuit het hoofdkantoor niet veel kunnen doen als we geen kassaticket hebben.Aarzel niet om ons te contacteren in het geval van extra vragen.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-387813-2090515-HD------------------------------------------------------------------------------
A. C.
Naar: Hubo
Dan moet je het kasticket wel krijgen..Daarom hebben ze het erop geschreven...Ik vind dit echt een oneerlijke bedoening en spijtig dat jullie de waarheid niet willen toegeven...terwijl ik nu denk ik had beter ook een dief geweest en niet terug naar binnen moeten gaan...Hoop dat jullie nog in de spiegel kunnen kijken.
Hubo
Naar: A. C.
Beste klantWij verwijzen naar ons vorig schrijven waar wij alles duidelijk hebben doorgegeven, zonder kassaticket zijn wij niet in de mogelijkheid om dit te onderzoeken.Met vriendelijke groetenFathi ChahbouneSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer ServiceHUBO Belgie nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] +32 3 350 37 37www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-387846-2090751-HD------------------------------------------------------------------------------
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten