Beste ,Ik kocht een nieuwe gsm met abonnement bij orange in het ringschopping kuurne. Ik liet er onmiddellijk een beschermlaag opleggen. Maar deze was niet correct aangebracht bij het verlaten van de winkel zag ik een luchtbel onder de beschermlaag. Ik had geen tijd meer om terug te gaan. De volgende ochtend zat het vol luchtbellen en viel de beschermlaag er af. Ik ben toen rond 11u terug naar de winkel gereden. Ik toonde mijn toestel aan een andere verkoper maar hij was totaal niet opgezet met mijn klacht en ging onmiddellijk in de aanval op een onbeschofte manier. Ik vroeg wat er moest gebeuren en de medeverkoper stelde voor om een nieuwe beschermlaag erop te plakken. Ik heb dit geweigerd omdat ik wist dat die geplakte lagen niet blijven houden. Hij antwoorde mij op een nogal brute manier mevrouw , dit is geen staal ee of wat had je wel gedacht # ik stond toen al perplex. Ik vroeg toen uitleg over mijn factuur omdat ik ze niet goed begreep. Ik heb MS , en blijvende hersenschade opgelopen waardoor ik moeilijk kan volgen of redeneren . Toen kreeg ik wederom het antwoord van de verkoper mevrouw aub ee , als je zo een banaal rekensommetje niet kan oplossen amai hoor , je moet daar niet slim voor zijn . Toen vroeg ik toch om daar uitleg over te geven want het was me echt onduidelijk . Toen antw. Hij je hebt een korting gekregen en gaat nog wat zagen over een factuur , ( legde brut en vlug de factuur uit , maar heb het nog niet begrepen ondanks mijn hersenschade) als we iedere klant de uitleg over zo een eenvoudige factuur moeten geven , sta ik hier morgen nog met dezelfde klant .Opnieuw stond ik aan de grond genageld. Hij heeft mij in het bijzijn van andere mensen de grond ingeboord en mij als DOM MENS verweten. Ik was beschaamd in zijn plaats en hard gekwetst. Ik vroeg toen mijn geld terug van de beschermlaag want ik wou geen nieuwe die er op plakt. Legde dit toen uit dat ze bij proximus er een beschermlaag opleggen met een warmtesysteem die niet los kan komen , indien het breekt ze er ook onmiddellijk gratis een nieuw opleggen en dit voor een duur van 2 jaar garantie.Toen ging hij helemaal door het lint , nam met veel zwier en zwaai 20 euro uit de kassa , nam mijn nieuw toestel en de factuur en gooide het heel bruusk op de balie en zei hier ben je nu tevreden , ga maar naar proximus en blijf maar bij proximus hij verdween onmiddellijk achter de schermen en verliet de winkel langs een deur naar de achterzijde.Wel , zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Deze persoon is absoluut niet geschikt als verkopen, hij jaagt enkel de klanten weg , beledigd ze in het bijzijn van andere klanten en kwetst mensen door zijn onbeschoftheid en onaanvaardbaar gedrag.Ik ben er nog steeds niet van bekomen.Ik heb telefonisch contact opgenomen met orange Brussel , maar ik kan best mijn verhaal doen als schrijvend. Wellicht zal ik nog zaken vergeten zijn ( ook door mijn MS ) en ik voel me hier heel slecht door. Ik eis dan ook een oprechte verontschuldiging van de persoon zelf die me op die manier heeft aangevallen omdat ik vind dat hij zijn fouten moet kunnen toegeven , zijn verantwoordelijkheid moet kunnen opnemen , en als hij dan toch zo grof van taal is moet hij zich ook kunnen verontschuldigingen. Ik overweeg het sterk om mijn gsm onmiddellijk af te betalen en over te schakelen naar proximus. Ik ben daar geweest voor een beschermlaag en zij waren daar heel vriendelijk terwijl ik zei dat ik mijn toestel aangekocht had bij orange omdat ik daar al geabonneerd was , dan nog bleven ze vriendelijk en hebben zei dit met alle zorg gedaan.Een wereld van verschil. Mijn abonnement loopt daar vandaag af , alsook dit van mijn man en ik ga zien wat ik kan doen.Ik hoop zo snel mogelijk een rechtzetting van de orange verkoper in het ringshoppingcenter te kuurne.Met vriendelijke groeten Angie vandemeulebroucke.Abonnement staat op naam van mijn man , Ludovic Stragier.