Hallo,Ik heb op 6 december bij decathlon een bestelling geplaatst van 369,00 een loopband. Na bijna 1 maand komt de loopband aan en bij levering hebben ze deze laten vallen op de trap waardoor deze stuk was na 2 a 3 weken kwamen ze pas de loopband ophalen en moest ik weer 2 a 3 weken wachten op een nieuwe na heel veel bellen en mailen kreeg ik antwoord we nemen contact op met de verkoper ik heb letterlijk elke dag moeten bellen naar hun via mail antwoorden ze amper terug! Na lang wachten een nieuwe ik dacht eindelijk nu hadden ze de verkeerde loopband geleverd een veel goedkoper model dan ik had besteld ik was woest dus opnieuw gebeld weer dagen tussen vroegte ze of de leverancier nog kans krijgt om de juiste loopband te leveren en ik had gezegd dat goed was nu zijn we weer een maand verder ik zit nog steeds met de verkeerde loopband in mijn huis en nog steeds geen nieuwe loopband. Vandaag kreeg ik mail dat ik geduld moest hebben dit was voor mij de druppel geduld serieus ik denk dat ik wel al genoeg geduld heb getoond. Ik wil mijn geld terug en heb ik ook duidelijk laten weten aan hun sprak er mij een Simon mij aan via mail dat ik mijn Nederlands beter moest kennen en wat nog allemaal verwijten. Dit kan toch niet meer normaal zijn?? Is toch normaal als koper dat ik kwaad wordt van dit lang wachten zij werken samen met deze verkoper evenzalig hun probleem! Ik wil mijn geld terug ik voel mij in het zak gezet en bestolen precies een loopband van allixpres komt ook nooit overeen wat je daar bestelt. Dus lieve mensen bestel nooit online op decathlon ze hebben altijd wel een uitleg klaar en zeker nooit bestellen via hun verkoper FITNESS HOUSE INNOVATION SLU ze komen nooit hun afspraak na zowel decathlon niet als de verkoper niet