Geachte Mevrouw,Onze oprechte excuses voor deze zeer onprettige ervaring.Dit had veel klantvriendelijker kunnen opgelost worden.Normaal weet de bewaking hoe hij in zo'n situatie moet omgaan met klanten.Namelijk voorzichtig en altijd respectvol. Hij moet ook duidelijk de vraag stellen of hij in de handtas mag kijken.Het is ook nooit de bedoeling om daar mensen van andere winkels bij te betrekken.De ervaring heeft ons wel geleerd, dat het beter is om dit aan de ingang te doenàmaar aan een zijkant.Op die manier hebben wij al veel klanten kunnen helpen om te vermijden dat het alarm ook in andere winkels afgaat.Wij hebben dit ook opnieuw met de bewakingsfirma besproken.Ook het personeel hoort te weten hoe zij in zulke omstandigheden moeten reageren.Dit is ook opnieuw besproken met het managementteam.Dankzij uw mail, is het voor ons nu ook duidelijk, dat wij deze procedures regelmatig moeten herhalen.Wij willen u graag een cadeaubon aanbieden.Kunt u contact opnemen met de winkeldirecteur van Inno Hasselt?Het telnr 011/71.78.40Vriendelijke groeten,